Prøv lige at se det her webhotel. Det er nok det billigste der findes, også kan man få oprettet sit domæne på ca. 41 sek.
Det bliver ikke meget nemmere, og 24/7 support som er helt gratis, det er vist også ret sjældent nu om dage. Plus en garanteret oppe tid på 99,99 %.
Link til Swifthosting: www.swifthosting.dk
Måske lidt dumt at reklamere for dem i dag, når de varsler 30 minutters nedetid i aften. Men derudover, så har jeg sjældent set så stor en koncentration af stavefejl og grammatiske fejl - i betragtning af, hvor lidt der egentlig står på siden - virker ikke videre professionelt. Prisen er da også set billigere andre steder.
jeg synes i skulle slå jer på kvalitet da i jo ikke er billigste på markedet , i kunne lave en pris garanti vis jeg opdager et sted der er billigere giver i til den pris , at skrive vi er nok billigste på markedet og man ser mange steder billigere er det jo ikke prisen i slå på
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Der vil altid være nogen der er billigere, sådan er verden bare. Det kunne være en ide at lave pris garanti, men vi skal jo også have mad på bordet. Men jeg vender det lige med min partner :) men ikke en dårlig idé :)