Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vildt billigt webhotel!!!

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 14:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer !

Prøv lige at se det her webhotel. Det er nok det billigste der findes, også kan man få oprettet sit domæne på ca. 41 sek.

Det bliver ikke meget nemmere, og 24/7 support som er helt gratis, det er vist også ret sjældent nu om dage. Plus en garanteret oppe tid på 99,99 %.

Link til Swifthosting: www.swifthosting.dk

Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 14:39 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Ej det ret dyrt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 14:48 | Låst

Synes du ??

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 14:51 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

kakovski:

Hej Aminoer !

Prøv lige at se det her webhotel. Det er nok det billigste der findes, også kan man få oprettet sit domæne på ca. 41 sek.

Det bliver ikke meget nemmere, og 24/7 support som er helt gratis, det er vist også ret sjældent nu om dage. Plus en garanteret oppe tid på 99,99 %.

Link til Swifthosting: www.swifthosting.dk

Måske lidt dumt at reklamere for dem i dag, når de varsler 30 minutters nedetid i aften. Men derudover, så har jeg sjældent set så stor en koncentration af stavefejl og grammatiske fejl - i betragtning af, hvor lidt der egentlig står på siden - virker ikke videre professionelt. Prisen er da også set billigere andre steder.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:02 | Låst

jeg synes i skulle slå jer på kvalitet da i jo ikke er billigste på markedet , i kunne lave en pris garanti vis jeg opdager et sted der er billigere giver i til den pris , at skrive vi er nok billigste på markedet og man ser mange steder billigere er det jo ikke prisen i slå på

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 15:04 | Låst

Hvor mange domæner må man have i de forskellige pakker - jeg kunne ikke lige finde oplysninger herom.

Er det korrekt, at der kun må oprettes en MySql database selvom man betaler kr. 110 pr. måned?

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 15:05 | Låst

tak Presta !

Havde ikke lagt mærke til grammatikken og stave fejlene. Men kan godt se der er en del :) Får vi lige rettet :)

Kan ikke se noget galt i at man lave pr. også har et nedbrud på 30 min. Når det er meldt ud i forvejen :)

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 15:07 | Låst

Hvori består garantien af oppetid? Der står ikke noget i betingelserne - andet end i forbeholder jer retten til op til 48 timers opdateringstid.

Det synes jeg er lidt modsætning.

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 15:09 | Låst

Så er det vidst heller ikke billigere, i hvertfald ikke billigt nok til at bruge tre udråbstegn i overskriften.

Det koster i hvertfald mere end én euro ;)

:: HDMI kabel ::

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 15:10 | Låst

Tak for tilbage meldingen Mikael !

Der vil altid være nogen der er billigere, sådan er verden bare. Det kunne være en ide at lave pris garanti, men vi skal jo også have mad på bordet. Men jeg vender det lige med min partner :) men ikke en dårlig idé :)

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)