Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vildt billigt webhotel!!!

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 16:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der forstod jeg ikke..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:31 | Låst

kakovski:

Det der forstod jeg ikke..

når 3.dk har i test får bedst mobil dækning er de kåret bedste dækning , altså kommer langt uden for byen færre zoner uden mobil internet

når test siger telia.dk hurtigst mobil internet er de hurtigst mobil internet , de hurtigst mobil internet meget højt i store dele danmark som ingen anden med det er hastighed de vinder på

derved anklage mod 3.dk holder ikke , som du skrev tidligere i tråden

husk hastighed og dækning er ikke det samme så hver især vinder ikke på begge punkter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:40 | Låst

kakovski:
Det er nok det billigste der findes

Om noget er billigt vurderes ikke på hvad prisen er, men hvor meget du får for pengene. Med en enkelt ftp account, kun 200 mb mail og 5000 mb disk ligger i på bunden af de danske webhoteller. Med firmaer som One (Der iøvrigt har samme pris), der både er større, bedre og mere troværdige, kan I ikke just kalde jer billige.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 16:40 | Låst
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:00 | Låst

kakovski:

Som du kan se her http://www.mobilsiden.dk/mobiltest/hvem-har-bedst-3g-net-telia-mod-3-test,lid.17665/ så har 3 opdateret sit netværk, og det har været anerkendt blandt brugere at 3 have et klart dårligere netværk end andre, de har fået det forbedret og er nu med i kampen lige som de 3 andre selvskaber er. Det holder 100%.

testen er få byer de test lavet med hvor mange punkter der er døde og da byer dækker telia bedste er det klart de vandt på nogle punkter men de andre undersøgelser de har vundet er masser af småbyer og når telia bedre hastighed er det klart de vandt tog turen imellem Holstebro og Herning  da dette område er omkring byer, men hver har sin satsning , jeg ville dog satse selv på telia.dk da jeg boer i byen og ikke en lillebitte smålandsby vis jeg boet i en lille by så ville jeg klart vælge 3.dk da de viser de er bedste der 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 17:42 | Låst

Trådstarteren er Amino Plus og har lov til at poste et indlæg, om han lyver eller ej. Hvorfor skal i øddelægge vedkommendes tråd? Han har ikke bedt om feedback, men et tilbud. 

Selvfølgelig skal han da sætte 3 udråbstegn i titlen. Det er sådan noget der trækker opmærksomheden, og det har i selv bevist! Og når man skal smide et tilbud ud på Amino, så skal man have en tiltrækkende titel, og den tiltrak jer åbenbart.

Jeg vil ikke være politimand men jeg synes det er ærgerligt rigtig mange tilbud bliver ødelagt.

Til trådstarte: held og lykke med salget.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Vodskov
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Nymarksminde Skrevet kl. 17:55 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt enig !

Det er latterligt at man ikke kan poste et tilbud, uden at der er 20 der kritisere det.

Besøg Nymarksminde mini-zoo og fodboldgolf i Vodskov, Nordjylland

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:09 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nymarksminde:

Helt enig !

Det er latterligt at man ikke kan poste et tilbud, uden at der er 20 der kritisere det.

Ikke for at hakke på dig Nymarksminde, men jeg svarer bare generelt---

Når der melder sig en ny "spiller" på banen med et produkt - som der traditionelt er stor opmærksomhed på - er det klart at man tjekke påstandene ud!

Ud fra det der er skrevet i første opslag,, får man opfattelsen af at der er et billigt produkt i udbud..

så kigger man på linket, og det gør det professionelle også, og de har naturligvis også ret til at kommentere i tråden nøjagtigt som trådstarter har - det er jo et forum - ikke en opslagstavle - ej heller DBA.

Når der så er divergens mellem det der bliver skrevet, og det der er fakta, bliver man nød til at reagere - som bedrevidende - og dermed oplyse mindre-vidende om at påstanden ikke bare skal blive hængende som et sandt udsagn, når det nu ikke er korrekte data der bliver fremsat af trådstarter.

Der er mange flere ting, man kan slå ned på i forhold til hvad der bliver skrevet/annonceret - og hvad der er realiteter - det har de enkelte aminoer holdt sig fra-

Det er dumt at markedsføre sig som noget man ikke er - det er at sparke sig selv bagi, på et sted som Amino.

Det er Kejseren nye klæder om igen, med den forskel at der sidder tusindvis af "små børn" som kan se at han ikke har tøj på.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 18:17 | Låst

J. Deleuran:
Når der så er divergens mellem det der bliver skrevet, og det der er fakta, bliver man nød til at reagere - som bedrevidende - og dermed oplyse mindre-vidende om at påstanden ikke bare skal blive hængende som et sandt udsagn, når det nu ikke er korrekte data der bliver fremsat af trådstarter.

Mindrevidende er kloge nok til at spørge deres support efter som den er åben 24/7 eller kontakte dem. Det er ikke nødvendigt at hakke på trådstarteren OG få det til at lyde som det er et dårligt produkt set fra andre Aminoers vinkel.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:20 | Låst

bulldesign.dk:
Mindrevidende er kloge nok til at spørge deres support efter som den er åben 24/7 eller kontakte dem. Det er ikke nødvendigt at hakke på trådstarteren OG få det til at lyde som det er et dårligt produkt set fra andre Aminoers vinkel.

Med en garanteret svartid på 24 timer iflg. deres betingelser - så det kan vel klares mellem 10.00 og 12.00 med mindre serveren er lukket ned

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)