Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

(Wordpress) Nyhedstema med nyhedsliste

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer! 

Jeg har søgt rundt på nettet, men jeg har intet fundet. Jeg kunne godt tænke mig at lave en lille nyhedsside, men jeg kan ikke programmere meget andet end HTML/CSS, og jeg er derfor nødt til at alliere mig med Wordpress, som jeg efterhånden føler mig godt hjemme i.

Men nu leder jeg efter et design, men har simpelthen ikke kunne finde det endnu. Det skal være et design med fokus på nyhederne, men skal også have en relativt bred sidebar (over 300px). Det eneste krav der egentligt er, at der er en slags nyhedsslider, og dernæst er der en lang liste med nyhedsoverskrifter (som man fx ser det på feltet.dk). Altså ingen intro-tekst eller billede - kun overskrifter, der er listet op efter hinanden på en liste. Sekundært må designet gerne ligne et nyhedssite, som fx 'The Global News'-designet. 

Er der nogen, der er stødt på et sådan design derude? Det er ligemeget om det skal købes eller ej. Alt hjælp modtages med kyshånd! Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 00:08

Hej.

Det er en jungle derude. Men prøv de her sider og se om du kan finde et theme der passer til dig. :-)

Themeforest, Mojo Themes eller måske StudioPress.
Hvis du ikke finder noget kan du prøve og Google Wordpress Premium Themes eller Free Themes osv. osv.
Håber det hjalp lidt!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:10

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 148
Fra  Primux Media Skrevet kl. 10:56

Listen er lang over steder at finde et tema, jeg har prøvet at lave et lille overblik her:

http://wponline.dk/her-finder-du-dit-naeste-tema/

Hvis du stadig ikke kan finde det du gerne vil have kan det jo være du skal få en til at lave det til dig. Det er ikke sikkert det er så dyrt som du måske tror.

Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:33

Jeg takker mange gange for jeres forslag - jeg tror dog, jeg skal ud og have betalt en for at lave et design. Er der nogen, der ved ca. hvad man skal regne med, det koster, og kan I anbefale nogen?

Jeg har et grundlæggende design i Photoshop. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)