Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er handlen med FACEBOOK aktier i gang. *OPDATERES*

Side 2 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

El-manden:

Det har stået på noget tid nu. Jeg tænker ikke bare på aktier. Nye bygninger skyder op konstant, virksomheder vokser hurtigt og der er virkelig turbo på økonomien.

Jeg bruger min daglige kørsel på arbejde som et godt eksempel. Det plejede at tage 10-15 minutter. Nu tager det en halv time fordi der er kommet meget mere trafik om morgenen og om aftenen. Ganske enkelt fordi virksomheder har ansat kraftigt.

Mvh Carsten


Der er jo også massere af investorer (kendisser m.v.). der har sat fonde op, der KUN skal investere i IT-virksomheder - En tydeligt tegn på, at folk er ærgelige over at have overset 'chancen' for at investere i de IT-firmaer, med 0-3 år på bagen, der er værdisat til +100 mio USD.

Imens selskaber bag sociale medier, Angry Birds m.v. værdifastsættes til mellem et halvt og et helt århundredets indtjening værdifastsættes gamle industriselskaber til under 10 års indtjening - Det er et lidt sjovt sammenfald, at der tydeligvis er fuld gang i værdifastsættelserne i IT, imens der ikke rigtig er appetit på så mange andre selskaber..
http://www.business.dk/billeder/kendisser-investerer-i-it-selskaber

Simon Nielsen:

Efter ca. én time ser det sådan ud:

Kurs $41,20 / +$3,44 / + 9%.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Det siges, at underwriterne er gået ind for at understøtte aktien, så børsnoteringen ikke falder helt igennem.

Elbutik - Salg af Fuga Stikkontakter m.v.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

El-manden:
Det siges, at underwriterne er gået ind for at understøtte aktien, så børsnoteringen ikke falder helt igennem.

Der er godt gang i handlen, for der er nu efter halvanden time handlet over 300 mio. aktier.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er ingen gebyr på handel med Facebook aktier hos NordNet. Selv om jeg ikke skal have nogen, ville jeg lige dele det med dem der har disse lyster. 

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Det er ingen gebyr på handel med Facebook aktier hos NordNet. Selv om jeg ikke skal have nogen, ville jeg lige dele det med dem der har disse lyster. 

Det stemmer. Linket findes her https://www.nordnet.dk/mux/web/nordnet/sociala-medier.html. Man kan handle kurtagefrit med disse aktier frem til d. 24. maj, Facebook, Apple, Google, LinkedIn, Zynga og Groupon.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Status efter tre timers handel:

kurs: $40,33 / +$2,33 / +6,13%.

Volume: 355 mio. aktier.

Dem der har optioner hos Facebook, kan først handle dem fra d. 29. maj.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Holstebro
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon Smile

Tak for den løbende opdatering for os der ikke lige har mulighed for at følge ordentligt med Smile

Er der spået omkring en ultimo kurs for i dag?

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sætter også pris på opdateringen, og trykker F5 med jævne mellemrum :).. Fortsæt det gode arbejde ;)

UdenParfume.dk - Danmarks parfumefrie webshop med 100% parfumefrie skønhedsprodukter

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Borg:

Hej Simon Smile

Tak for den løbende opdatering for os der ikke lige har mulighed for at følge ordentligt med Smile

Er der spået omkring en ultimo kurs for i dag?

Hej Steffen

Jeg er glad for at kunne hjælpe.

De fleste medier og analytikere har snakket om en stor stigning her den første dag, men de har ikke sat en præcis ultimo kurs. Man kan sige, at meget af stigningen allerede har været der på forhånd, da de har hævet udbudskursen fra $28 til $38.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for opdateringerne :-)

Tror I, niveauet kan holdes? Jeg er selv ret skeptisk overfor aktien og tror, at den meget vel kan falde brutalt på et tidspunkt.

Se evt. dette.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

KasperC:

Jeg sætter også pris på opdateringen, og trykker F5 med jævne mellemrum :).. Fortsæt det gode arbejde ;)

Hej Kasper,

Det lyder godt.

Status kl. 21.05:

Kurs: $38,88 / +$0,88 / +2,30%

Volume: 390 mio. aktier.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Side 2 ud af 8 (80 indlæg)