Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har i succes med facebook annoncer?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er, at man ikke kan segmentere ordentligt, og derfor har jeg fravalgt det fra begyndelsen.

Facebook kan lære lidt af AdWords, men mon ikke de snart lærer det.

Jeg har noget, som jeg gerne vil sælge til thailandske kvinder, men det nytter jo ikke, at målgruppen ikke kan begrænses til mere end 8 millioner (så vidt jeg husker). Måske er målgruppen reelt kun 500.000, og så bliver det til spredhagel, men folk elsker at klikke af nysgerrighed, især hvis en ven har lavet et like.

Hilsen, Robert

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 19:06

"Da Facebook er dybt afhængig af, at du klikker på reklamerne og annoncerne på Facebooks webside, så er de seneste undersøgelser og mobile udvikling ikke i deres favør. 

En undersøgelse foretaget af nyhedsbureauet AP og den amerikanske tv-station CNBC viser, at ingen gider klikke på reklamerne. Selv om 40 procent af den voksne amerikanske befolkning klikker sig ind forbi siden mindst en gang om ugen, så oplyser 83 procent af de adspurgte i undersøgelsen, at de aldrig eller kun sjældent klikker på Facebook-annoncer."
Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 19:35

Nej disse annoncer gir intet! Har prøver mange gange. Hvis man er tilfreds med bare få styrket sit brand, så er det jo svært at måle!

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 19:40

Det er altså noget vrøvl, vi har en rigtig fin konvertering på Facebook. Bare at sige det ikke fungerer er lidt dumt.. Det kræver at man bruger tid på at finde de rigtige kampagner, men kan sagtens være en fornuftig forretning. Yes

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 20:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man kan derudover gisne om hvorfor gamle annoncører aldrig dukker op igen efter de har forsøgt i flere uger i træk... jeg holder tit øje med annoncerne og ser aldrig gengangere efter noget tid.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 20:23

FB Ads virker godt for mig, kan også lave overskud på afilliat på den måde, det kræver en del tid at sætte sig ordenlig ind i det, mand skal ikke gøre meget forkert før det ikke konventer godt.

Jeg vil anbefale denne E-bog, som er til halv pris nu.

E-bog

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:51

Morten:

Man kan derudover gisne om hvorfor gamle annoncører aldrig dukker op igen efter de har forsøgt i flere uger i træk... jeg holder tit øje med annoncerne og ser aldrig gengangere efter noget tid.

De fleste kampagner har jo en vis tidsperiode hvor de giver noget, det jo klart at man ikke bare lader sin kampagne kører videre når folk har set den og den falder i værdi? Så den gisning kan hurtigt vendes til logik Smile

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må melde mig under fanerne hos dem, der ikke får noget ud af Facebook-reklame. Jeg har flere gange prøvet med flere forskellige annoncer til samme "produkt" men kan ikke rigtig se nogen effekt og føler derfor hver gang, at det er spildte penge.

Det kan jo selvfølgelig og meget vel være, at jeg håndterer annoncerne forkert. Indtil videre holder jeg mig dog til Googles AdWords Smile

Venligst,

Frederik Arnholdt

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:20

Jeg valgte at droppe det, da jeg næsten var færdig med at oprette en annonce, fordi jeg synes det virkede alt for dyrt.
Det er min eneste erfaring med facebook annoncer.

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 22:27

Har brugt en del penge på facebook annoncer og min erfaring siger mig, at hvis man præcist rammer målgruppen for ens produkt/service, er det noget der rykker for vildt ellers er det rimeligt dyrt. 

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)