Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

8 logoer: stem på din favorit

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest; tak til alle dem der valgte at stemme ved sidste afstemning om et nyt logo til min hjemmeside!

Desværre var der ingen klar vinder, så her kommer endnu en afstemning (den absolut sidste), hvor vinderen skal kåres. 

Der er 9 logoer tilbage - stem på din favorit via afstemningen herunder. Du kan se alle 9 logoer her (se bort fra den lidt dårlige billedkvalitet):

http://www.musikipedia.dk/logo.png

OM HJEMMESIDEN:

Siden er en undervisningsportal i musik og musikteori. Portalen er primært målrettet musikelever i gymnasierne, og den bruges til dels allerede i undervisningen. Resten af målgruppen spænder meget bredt, fra musikstuderende (folkeskole, musikskole, gymnasie, universitet m.v.) til musikudøvere.

Tak for jeres hjælp!

Hvilket logo er bedst?

• 1 (17,9%)
  • 2 (1,8%)
  • 3 (8,9%)
  • 4 (10,7%)
  • 5 (23,2%)
  • 6 (12,5%)
  • 7 (5,4%)
  • 8 (7,1%)
  • 9 (12,5%)
  • Totalt antal stemmer: 56
Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 15:14

Hvilket synes du selv er bedst?Smile

Tilmeldt 19. Jan 09
Skrevet kl. 16:03

NY:
Hvilket synes du selv er bedst?

Det holder jeg for mig selv - jeg skulle jo nødig påvirke resultatet :-)

Tilmeldt 19. Jan 09
Skrevet kl. 19:25

En lidt anden ting, jeg ikke fik med; 

Jeg skal også bruge en tagline (et kort slogan) til hjemmesiden. Den skal formodentlig ikke bruges på selve hjemmesiden, men udelukkende bruges når logoet vises på andre sider (og i trykte medier). Her vil taglinen fremgå umiddelbart under logoet i lille skrift, sammen med en webadresse. Taglinen skal derfor være kort og samtidigt forklare, hvad 'Musikipedia' er for noget (se første indlæg).

Har i nogle kreative idéer? Her er en hurtig brainstorm:

ind i musikken
kom ind i musikken
bag om musikken
kom bag om musikken
går bag om musikken
din indgang til musikken
forstå musikken
musikundervisningen starter her
innovativ musikundervisning
undervisningsportal i musik
musikteori på nettet
musikteori på internettet
Fra Grindsted
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 19:40

Stemte på logo 5 :-) og jeg ville vælge, Forstå musikken. Kort og godt.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:52

Jeg kan helt klart bedst lide nummer 3.

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:54

Hvad med bare at skrive: undervisning i musik og teori

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:05

Stemte endnu en gang på logo nr. 1. Det er super flot udført, elegant og enkelt.

Synes dog også, at logo nr. 5 er veludført og har et mere moderne look, hvorfor det nok også henvender sig til unge som mig selv i en højere grad end logo nr. 1. 

Det er et svært valg blandt flotte logoer.

Tilmeldt 19. Jan 09
Skrevet kl. 00:12

Jens Andersen:

Idéen er god nok, men jeg vil gerne bruge et andet ord end undervisning. Undervisning forbinder jeg med noget der formidles af en anden person - ikke noget man selv læser sig frem til. Der er mere tale om 'tilegnelse af viden' eller 'læring', men ingen af ordene syntes jeg passer ind.

Angående min favorit, så er jeg nok selv mest til logo 3; det er det logo der for en fremmed vil lede tankerne mest hen på musik og musikteori (tror jeg) :-)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:18

Lasse:
Jens Andersen:

Idéen er god nok, men jeg vil gerne bruge et andet ord end undervisning. Undervisning forbinder jeg med noget der formidles af en anden person - ikke noget man selv læser sig frem til. Der er mere tale om 'tilegnelse af viden' eller 'læring', men ingen af ordene syntes jeg passer ind.

Hvad med 'oplev en verden af musik/den musikalske verden' eller måske 'studér en verden af musik/den musikalske verden' :-)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)