titlen google der heder forside der kald den nogle sigende emme ord omkring side hver eneste underside og husk google viser op til 70 tegn så udnyt det gerne omkring der på hver underside
husk lav lidt på facebook siden så er nemmere at likes siden og google plus er jo blevet vigtigere så det er vigtigt social medie nu grundet google.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Så har jeg efterhåndent fået tæmmet Joomla og givet det en chance som blogsystem. Kunne godt tænke mig lidt tanker på http://jacobbecker.dk/
Jeg mangler fortsat, at få sat de sociale profiler op og rss-funktionen. Tænker evt. noget nyhedsbrev.
Hej Jacob,
jeg vil udelukkende forholde mig til de ting jeg rent faktisk kan forholde mig til.
Optisk set synes jeg at det er en særdeles vellykket blog. Kan godt lide farverne. Den er også meget overskuelig, det er nemt at navigere rundt på siden. Der mangler (desværre) lidt tekster de steder jeg er lidt nysgerrig, nemlig udgangspunktet, nuværende form og målet, men mon ikke det kommer også.
Du skriver derudover også godt, hvilket er meget værd. Eneste problem for mig er lidt, at du har meget konkurrence, men det er jo ikke det du har efterlyst.
Det jeg ikke kan forholde mig til er ting som fx SEO - fordi jeg ikke er kvalificeret.
Held og lykke med bloggen!
Lars
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.
Fed side du har brygget sammen! Ville bare lige sige, at når man trykker på "Følg min træningsblog" på billedet i midten, så sender den videre til en side uden styling.
titlen google der heder forside der kald den nogle sigende emme ord omkring side hver eneste underside og husk google viser op til 70 tegn så udnyt det gerne omkring der på hver underside
husk lav lidt på facebook siden så er nemmere at likes siden og google plus er jo blevet vigtigere så det er vigtigt social medie nu grundet google.
Hm ja, jeg har lidt udfordringer ift. SEO i joomla :-) Men det skal selvfølgelig arbejdes med !
Tusind tak :-) ! Ja, jeg er klar over konkurrencen er stor, men det er i første omgang et fritidsprojekt, så håber blot på, at det kan være en inspiration for andre, når jeg kommer i mål.
RasmusRM:
Hey Jacob,
Fed side du har brygget sammen! Ville bare lige sige, at når man trykker på "Følg min træningsblog" på billedet i midten, så sender den videre til en side uden styling.
Hvis du føler til hold tilbage pga. det engelske sprog, skal du vide at jeg FORSTÅR ALT DANSK. Jeg har blot valgt at skrive på mit modersmål, for at udtrykke mig bedst. Jeg glæder mig til at høre fra dig :)