Jeg har også problemer med Mikkelsen Media. Som jeg ikke ville være ked af at sprede til folket herinde, såfremt de ikke er villige til at løse problemet. De svarer mig ikke og desuden virker deres hjemmeside ikke pt.
Det er bare med at gå videre med alle de problemer i har derinde. Post indlæg herinde, anmeld dem til "Kontant" og hvad man ellers kan gøre. Hjælper det ikke, jamen så er der rettens vej. =)
Jeg har også problemer med Mikkelsen Media. Som jeg ikke ville være ked af at sprede til folket herinde, såfremt de ikke er villige til at løse problemet. De svarer mig ikke og desuden virker deres hjemmeside ikke pt.
Det er bare med at gå videre med alle de problemer i har derinde. Post indlæg herinde, anmeld dem til "Kontant" og hvad man ellers kan gøre. Hjælper det ikke, jamen så er der rettens vej. =)
Deres hjemmeside virker fint her, og de har skam været i Kontant (Se indslaget under Lyd og video)
Det virker mere og mere mystisk, det er snart tid til næste udbetaling her d. 15. Jeg har talt med folk der ikke har modtaget deres betaling fra d. 15. maj endnu!
@Jannik -> Der er gået et par dage nu, har du fået din udbetaling?
@Friss-> Når du finder ud af om du kan skrive en faktura og så ellers kører normal rykket/inkasso procedure, så skriv det lige herinde. Der er sikkert taget højde for det i deres betingelser, men jeg har ikke tjekket.
Lige en rettelse til forrige kommentar fra undertegnede - personen jeg snakkede med derfra hed ikke noget med V eller W, men Thorsten og er grundlæggeren af virksomheden. Søg eventuelt på "Thorsten Mikkelsen" på Google, hvis i vil finde tlf nummer og ringe direkte til ham. Forstår dog ikke hvis i ikke kan komme igennem til MM - ringede igen derind igår og fik fat i bogholderen - blev jeg dog ikke klogere af og kom ikke videre. Men er der intet sket inden sidst i næste uge, ringer jeg direkte til Thorsten, eftersom det var ham jeg snakkede med sidst. Bogholderen vidste tilsyneladende intet eller ville ikke svare... Plejer selv at ringe omkring kl 11, der plejer jeg nok at kunne komme igennem