Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mikkelsen Media udbetaling denne mdr ??

Side 5 ud af 7 (67 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også problemer med Mikkelsen Media. Som jeg ikke ville være ked af at sprede til folket herinde, såfremt de ikke er villige til at løse problemet. De svarer mig ikke og desuden virker deres hjemmeside ikke pt.

Det er bare med at gå videre med alle de problemer i har derinde. Post indlæg herinde, anmeld dem til "Kontant" og hvad man ellers kan gøre. Hjælper det ikke, jamen så er der rettens vej. =)

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 23:19 | Låst

Jannik Nordahl:
Jeg har også problemer med Mikkelsen Media. Som jeg ikke ville være ked af at sprede til folket herinde, såfremt de ikke er villige til at løse problemet. De svarer mig ikke og desuden virker deres hjemmeside ikke pt.

Det er bare med at gå videre med alle de problemer i har derinde. Post indlæg herinde, anmeld dem til "Kontant" og hvad man ellers kan gøre. Hjælper det ikke, jamen så er der rettens vej. =)

Deres hjemmeside virker fint her, og de har skam været i Kontant (Se indslaget under Lyd og video)

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:36 | Låst

Når okay =).. Jamen så kan de da få en tur mere.

Jeg melder dem ihvertfald hvis de ikke svare mig inden for et par dage.. Så fortæller jeg også hele historien herinde.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:49 | Låst

Jeg har siden sidst intet modtaget retur på mail eller fået fat i dem på tlf

enten optaget eller de ikke tager den, hvad sker der lige..

Prøvet at ringe 5-6 gange forgæves nu ::(

og indtalt besked på svare.. uden held

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 19:41 | Låst

Det virker mere og mere mystisk, det er snart tid til næste udbetaling her d. 15. Jeg har talt med folk der ikke har modtaget deres betaling fra d. 15. maj endnu!

@Jannik -> Der er gået et par dage nu, har du fået din udbetaling?

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 23:52 | Låst

Er det noget med at de først udbetaler når man hat over et eller andet beløb?

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 07:34 | Låst

man skal have optjent 1000,- hos dem :) Men udbetaler de ikke er det jo bare ekstra arbejde for at nå uden nogen beløning:( Skod

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 18:03 | Låst

Jeg kan vel også helt lovligt skrive en faktura til dem og bede om min provision ? altså med print screen af mit tilgodehavende ?

Og derefter sende dem 3 rykkere og efterfølgende tage dem i retten/ RKI ?

Jeg er ihvertifald færdig med dem, skam efter så langt et samarbejde

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 18:09 | Låst

@Friss-> Når du finder ud af om du kan skrive en faktura og så ellers kører normal rykket/inkasso procedure, så skriv det lige herinde. Der er sikkert taget højde for det i deres betingelser, men jeg har ikke tjekket.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 20:34 | Låst

Lige en rettelse til forrige kommentar fra undertegnede - personen jeg snakkede med derfra hed ikke noget med V eller W, men Thorsten og er grundlæggeren af virksomheden. Søg eventuelt på "Thorsten Mikkelsen" på Google, hvis i vil finde tlf nummer og ringe direkte til ham. Forstår dog ikke hvis i ikke kan komme igennem til MM - ringede igen derind igår og fik fat i bogholderen - blev jeg dog ikke klogere af og kom ikke videre. Men er der intet sket inden sidst i næste uge, ringer jeg direkte til Thorsten, eftersom det var ham jeg snakkede med sidst. Bogholderen vidste tilsyneladende intet eller ville ikke svare... Plejer selv at ringe omkring kl 11, der plejer jeg nok at kunne komme igennem

Side 5 ud af 7 (67 indlæg)