Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mikkelsen Media udbetaling denne mdr ??

Side 4 ud af 7 (67 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der sker jo desværre ikke ligefrem fremgang i de danske netværker generelt

Og flere og flere der bliver dårlige betaler eller slet ikke betaler.

Allan så står vi da samme sted stadig, sørgeligt.. Tør man benytter dem mere i fremtiden ?

Jeg har valgt og prøve andre ting af da jeg virkelig synes det er blevet for ustabilt og usikkert

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:37 | Låst

Altså det skal nok ikke fortsætte mange flere måneder før jeg begynder at blive betænkelig ved at benytte dem, men indtil videre, så fortsætter jeg dog - har da heldigvis været heldig at betalingen er kommet før eller siden, selvom det kræver at jeg ringer ind og hyggesnakker lidt med bogholderen... Har andre kontakter jeg har langt større problemer med at få i tale, der også frustrerer mig meget mere end det her Huh?

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 08:37 | Låst

Lille update...

Har netop snakket med bogholderen, som kunne fortælle at de på grund af en fejl i systemet og brugeroprettelser der ikke eksisterer længere osv., ikke har kunnet holde udbetalingsfristen denne måned. De har så valgt at skære alle over en kamp og forsinke alles udbetaling på det grundlag. Skal ikke kunne sige om enkelte har modtaget deres, men sådan ligger landet tilsyneladende. Udbetalingerne vil så komme efter den 1. juni, altså iløbet af næste uge, hvilket man så må satse på er korrekt.

De brugere bogholderen har mails på, skulle have fået denne update - er desværre ikke selv en af dem, så måtte ty til telefonen.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 19:47 | Låst

Er der sket mere i din sag Allan ? intet nyt her, så stopper bare ved mikkelsen :(

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 19:52 | Låst

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 19:56 | Låst

ja gammel nyhed ;) he he

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 23:27 | Låst

Hej Friis

Ja, det er der, eller jeg forventer da der kommer videre ud af det... Men modtog igår et opkald fra stifteren af Mikkelsen Media, mener han hed Vagner eller noget i den retning, det startede ihvertfald med V eller W... Han har været væk fra posten men er nu tilbage for at rydde op i situationen, og i den forbindelse så ringede han så til undertegnede... Grunden til at kun få har modtaget udbetaling fra dem er, at de i øjeblikket er igang med en større oprydning hvor de simpelthen er inde og analysere hvert et klik der er sket igennem deres service. Dette har grundlag i at rigtig mange har fusket sig til udbetalinger og eventuelt selv klikket løs og deltaget i forskellige kampagner - det vil sige, at mange har modtaget udbetalinger på et falsk grundlag og er egentlig ikke berettiget til dem. De kan desværre ikke indhente disse udbetalinger igen, men kun håbe at modtagerne af dem, selv vil rette henvendelse til Mikkelsen Media og indrømme at de har leget lidt for villigt med deres kampagner - det sker nok ikke ligefrem, men sådan er det. De er så igang med at opdele deres medlemmer i to bunker; en med såkaldte fuskere i, hvor det er fuldt åbenlyst at det er sket og så en bunke med medlemmer, hvor alt er ok; heldigt nok er jeg selv i denne bunke, fik jeg fortalt af ham, så min udbetaling skulle være på vej...

Det lader til at have været et stort rod der har været derinde, og så har de mere eller mindre kappet alle over en og stoppet alle udbetalinger indtil de har fået rådet bod på alle deres medlemmer. Det kan man jo sådan set ikke bebrejde dem, selvom det kan være nok så frustrerende at sidde og fundere over om ens udbetaling på noget tidspunkt kommer. Jeg er ihvertfald glad for at han kontaktede mig og lød også til at ville kontakte alle andre i ok bunken. Så hvis du ikke har modtaget et opkald og har rent mel i posen, så synes jeg bestemt at du skal tage og ringe ind til dem for at høre dem ad - prøv eventuelt at spørge efter Vagn eller Vagner (he he, ved godt det er tyndt at spørge efter en man ikke kender navnet på), et eller andet med V eller W hed han jo ihvertfald... Ellers spørg efter en der har med udbetalinger at gøre, som ikke er bogholderen.

Anyway, håber der sker noget videre og udbetalingen kommer - både for mig og for jer andre med rent mel i posen Big Smile føler mig da ihvertfald lidt mere sikker på det efter hans opkald igår.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:49 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan Hansen:
Det lader til at have været et stort rod der har været derinde, og så har de mere eller mindre kappet alle over en og stoppet alle udbetalinger indtil de har fået rådet bod på alle deres medlemmer. Det kan man jo sådan set ikke bebrejde dem

Selvfølgelig kan man det, hvis man har rent mel i posen. Endnu en grund til ikke udelukkende at vælge netværk alene ud fra højeste split, men vurdere ud fra flere parametre, samt sprede risikoen. Tænk hvis du havde en omsætning på 1 million hos et netværk, men havde brugt 700.000 kr. på f.eks. AdWords for at skabe denne omsætning. Du får ikke dine penge til tiden, men skal stadig afregne med Google - Har du råd til det?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 00:04 | Låst

Det vil jeg ej heller sætte mig imod det udsagn der, selvfølgelig skal man sprede risikoen - gør jeg også selv... Jeg forklarede blot hvad jeg var blevet informeret om, således andre kunne forholde sig til noget Wink

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 09:56 | Låst

Jeg har skam rent mel i posen og fik også mine danske, men de udenlandske er altså ikke kommet.. Men takker for din udmelding, det er dog nok dette her der gør forskellen og jeg vælger dem fra i fremtiden..

Prøver at kime dem ned igen mandag :)

Side 4 ud af 7 (67 indlæg)