Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mikkelsen Media udbetaling denne mdr ??

Side 2 ud af 7 (67 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Jeg har samme oplevelse som dig, det er desværre gået en del ned af bakke, men tænker hvad det er der får det til at gå den vej..

Snakker vi bare sløseri, boggholder eller alvorlige ting, tankerne er jo desværre mange

Men ringer man til dem (de andre gange) så står pengene der indenfor få timer, men reagere man ikke er det som om der intet sker :(

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 19:01 | Låst

@Friis

Holder du os lige opdateret med den udbetaling? Er jo meget spændende at vide, har selv en del til gode derinde, dog først til udbetaling juni/juli.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 19:24 | Låst

Ringede selv idag for at rykke for udbetalingen - må så se om den kommer snart... Jo egentlig utroligt at det skal til at være en månedlig begivenhed at man er nødsaget til det...

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 21:27 | Låst

Ringede til dem idag hvor jeg fik fat i bogholderen, hun ville kigge på sagen.

Hun skrev tilbage på mail at jeg skulle indgive mit nye cvr nr, men som enkeltmandsvirksom er det samme cvr uanset hvor mange gange jeg vælger at starte op, det kunne hun ikke forstå, og så hørte jeg ikke mere.. ringede så igen nogen timer efter og der var hun så bare gået hjem :( Regner da med man følger sagen til døren.

Nu har jeg skrevet den samme mail til hende 2 gange som jeg håber hun reagere på imorgen kl 8

Ellers tager jeg da flere opkald, men skamligt det er blevet sådan hver gang.

Håber snart der sker ændringer ellers er det absolut farvel og tak!!

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:18 | Låst

Endnu et opkald, nu lagt længere op i bunken af sager, håber der snart kommer afklaring :(

Der var åbenbart mange firmaer der skulle tjekkes efter og der var lukket ned

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 13:26 | Låst

Hvad er staus på sagen?

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:32 | Låst

Jeg har idag modtaget dansk,men mangler Norsk, men håber der snart er sket lidt mere

Regner med at prøve andre netværker af nu :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 15:27 | Låst

Så er du alligevel en af de heldige... Ringede i mandags, og idag er der stadig intet sket...

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 16:14 | Låst

Hej Allan

Måske også en af de meget irriterende ;)

Ringer flere gange dagligt og flere mails dagligt, jeg laver et stykke arbejde for nogen og forventer mig betalt for min ydelse!!

Jeg levere de betaler, ellers er det bare at hænge i røret flere gange dagligt, så bliver de forhåbentlig bedre til at udbetale

Mikkel

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 19:03 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hvis Mikkelsen Media ikke kan betale til tiden, så kan det være rod, eller fordi deres kunder ikke betaler til tiden (og samtidig manglende cash flow).

Det er en ærlig sag, og den dag, hvor man selv oplever et cash flow-problem, så bliver man nok mindre høj i hatten. Du kan måske blive den næste med cash flow-problemer i morgen eller om et år.

I min verden er det til at tage at føle på, men naturligvis noget, som man skal følge op på. Naturligvis fortæller bogholderen ikke, hvis de ikke har nogen penge, men giv dem lige en chance, ligesom du ville få brug for, hvis det var dig, som stod i lort til halsen.

Du ved aldrig hvornår det sker ...

Hilsen, Robert

Side 2 ud af 7 (67 indlæg)