Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mikkelsen Media udbetaling denne mdr ??

Side 3 ud af 7 (67 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 19:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Robert Kronberg:

Hvis Mikkelsen Media ikke kan betale til tiden, så kan det være rod, eller fordi deres kunder ikke betaler til tiden (og samtidig manglende cash flow).

Det er en ærlig sag, og den dag, hvor man selv oplever et cash flow-problem, så bliver man nok mindre høj i hatten. Du kan måske blive den næste med cash flow-problemer i morgen eller om et år.

I min verden er det til at tage at føle på, men naturligvis noget, som man skal følge op på. Naturligvis fortæller bogholderen ikke, hvis de ikke har nogen penge, men giv dem lige en chance, ligesom du ville få brug for, hvis det var dig, som stod i lort til halsen.

Du ved aldrig hvornår det sker ...

Hilsen, Robert

Selvfølgelig skal man da ikke tage den med ro, hvis man fornemmer et selskab har problemer med pengene. Det eneste du får ud af det er at du bliver nedprioriteret i forhold til betaling, og hvis selskabet så går nedenom og hjem, så har du ingen penge fået. Har selv oplevet lign problem 2 gange med forskellige affiliate selskaber, og hvis jeg havde taget den med ro, så havde jeg virkelig brændt nallerne på den ene. Der endte jeg med at få de fleste af mine penge, i modsætning til andre. Selvfølgelig syndt for dem som mistede penge, men man bliver nød til at kæmpe for sine penge. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:01 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper siger det faktisk meget korrekt :)

Selvfølgelig er det røv hvis man er på vej ned af bakke med sin virksomhed, men så lig kortene på bordet, jeg regner med at affiliatepartnere er det samme som en samarbejdspartner.

Har jeg en samarbejdspartner der er på vej ned eller har rod i sagerne, vil jeg sku vide det så jeg kan handle ud fra det.

Virksomhed er nu engang det der giver mad på bordet, så vil jeg ihvertifald ikke bare sidde og se på mens de lukker ned og have penge til gode jeg ikke ser skyggen af..

Har jeg en kunde der ikke kan betale, vil jeg da heller have kunden er ærlig og ligger kortene på bordet, så jeg kan forholde mig til det..

Lader de blot stå til vil jeg da kontakte dem igen og igen

Vi lever ikke af luft, men de penge der giver mad på bordet !!

Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 25
Fra  EuroAds Skrevet kl. 10:31 | Låst

Hej Friis,

Det er altid kedeligt når et Affiliate Netværk fejler i at betale ud til deres partnere/publishers. Det er alfa og omega i denne branche.
Det skal under ingen omstændigheder gå ud over publisherne som sender trafikken ind og invistere både tid og penge i deres arbejder,
hvis et netværk oplever likviditetsproblemer.

Når det er sagt kan der være mange årsager til betalingen ikke kommer til tiden. Publishers der fejler i at taste de korrekte informationer ind mv.
Det oplever jeg hver måned som Publisher Manager her hos EuroAds.
Det er dog den eneste årsag til at vi f.eks. ikke vil kunne betale ud til vores publishere.

Hos os kommer pengene altid til tiden. Vi udbetaler med 45 dage (endt måned + 45)
Dvs. det man optjener i maj, kommer til udbetaling den 15. juli og ikke et sekund senere.
Det kan være lidt udfordrende den første stykke tid, når man starter hos os - derefter ruller det dog ganske uforstyrret.
Sådan har det været siden vi kom i gang i tidernes morgen.

Jeg vil anbefale jer at følge Jan´s råd og oprette jer som partner hos EuroAds.
På den måde er i sikker på at få jeres penge altid til tiden.

Jeg håber at dem af jer der har penge til gode, får jeres penge hurtigst muligt.

Med venlig hilsen
Shayan Shojaei
Publisher Manager
EuroAds

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:38 | Låst

Hej

Vi benytter jer allerede og ingen problemer der ;)

Der skal sku være tillid når det drejer sig om føde på bordet

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 18:48 | Låst

Hej Shayan,

Med løbende måned + 45 dage (dvs. op til 75 dage), så har I vel også haft tiden til at betale til tiden :-)

Hilsen, Robert

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 19:36 | Låst

Hej Friis

Benytter I også www.guavamedia.com ?

De udbetaler senest løbende md. + 7 dage (altså penge tjent i maj, senest 7. juli) + at de ikke sletter leads, som nogle af de andre netværk du er blevet anbefalet her gør...

Har selv brugt dem, uden problemer.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 22:04 | Låst

Sats: 

Der må jeg desværre modsige dig, de trækker også penge !!!

Er blevet lovet godtgørelse, men intet sket andet end der ikke rigtig er kontakt mere

Jeg har nok også forventet en del mere end hvad der rent faktisk sker..

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 22:12 | Låst

Hold da op, det vidste jeg ikke...

Er det et stort beløb det drejer sig om?

//Kasper

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:14 | Låst

Guavamedia har nu heller ikke de mest interessante kampagner, trist nok... Engang var det et super lækkert netværk, men nu er der næsten ikke andet end kampagner for blad abonnementer og lignende...

F.Y.I., kæmper fortsat med min udbetaling fra MM - imorgen er det en uge siden jeg sidst snakkede med bogholderen, så vil ringe derind igen. Godt nok har der været pinse og weekend, men der har dog været dage, hvor udbetalingen ville have kunnet gå ind på kontoen, bl.a. lørdag... Forventer mere eller mindre at jeg fremover hver eneste måned skal til at hænge i telefonen - lyder heller ikke som om bogholderen synes det er særlig spændende at folk ringer ind for at brokke sig... Spørgsmålet er, hvor problemet ligger henne, for det har godt nok ikke altid været sådan her...

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:15 | Låst

Hvis der eksempelvis er en tracking fejl på en kampagne, så er det sjældent netværkets kunderne spiser den 100%. Sådan er det generelt.

Side 3 ud af 7 (67 indlæg)