Selvfølgelig skal man da ikke tage den med ro, hvis man fornemmer et selskab har problemer med pengene. Det eneste du får ud af det er at du bliver nedprioriteret i forhold til betaling, og hvis selskabet så går nedenom og hjem, så har du ingen penge fået. Har selv oplevet lign problem 2 gange med forskellige affiliate selskaber, og hvis jeg havde taget den med ro, så havde jeg virkelig brændt nallerne på den ene. Der endte jeg med at få de fleste af mine penge, i modsætning til andre. Selvfølgelig syndt for dem som mistede penge, men man bliver nød til at kæmpe for sine penge. |
Jesper siger det faktisk meget korrekt :)
Selvfølgelig er det røv hvis man er på vej ned af bakke med sin virksomhed, men så lig kortene på bordet, jeg regner med at affiliatepartnere er det samme som en samarbejdspartner.
Har jeg en samarbejdspartner der er på vej ned eller har rod i sagerne, vil jeg sku vide det så jeg kan handle ud fra det.
Virksomhed er nu engang det der giver mad på bordet, så vil jeg ihvertifald ikke bare sidde og se på mens de lukker ned og have penge til gode jeg ikke ser skyggen af..
Har jeg en kunde der ikke kan betale, vil jeg da heller have kunden er ærlig og ligger kortene på bordet, så jeg kan forholde mig til det..
Lader de blot stå til vil jeg da kontakte dem igen og igen
Vi lever ikke af luft, men de penge der giver mad på bordet !!