Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sikker hjemmeside??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 03:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 03:20

Hey,

Generelt vil jeg ikke anbefale at købe slankepiller over internettet!

Udover det, kan du altid tjekke hjemmesiden på Trustpilot.dk/.com - Det giver hurtigt en fornemmelse af om sitet er troværdigt eller ej. :o)

Bedste hilsner

Marco Poul

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 03:24

En god ide er også at Google den.

Lede efter adresse og andre dataer såsom CVR nr.

Når deres support email slutter på @gmail, ville jeg slå fuld stop i et eventuel køb.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 03:25

Sjovt det lige kommer nu, har lige læst en anden debat på en anden side som advarer mod at købe slanke og helse produkter på nettet pga. de lænser din konto for penge. Men når det så er sagt, så er det jeg kigger efter hver gang jeg handler er om jeg kommer ind på en sikker side (i google chrome vises det med en hængelås i browseren oppe til venstre), det er min egen overbevisning om at så er den sikker. Bruger desuden også en anden konto med et andet dankort end det jeg normalt bruger, så jeg overføre til den konto hver gang jeg skal købe. Nettet er generelt et sikkert sted synes jeg, men tager også mine forholdsregler :)

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 15:16

Wind25:

Sjovt det lige kommer nu, har lige læst en anden debat på en anden side som advarer mod at købe slanke og helse produkter på nettet pga. de lænser din konto for penge. Men når det så er sagt, så er det jeg kigger efter hver gang jeg handler er om jeg kommer ind på en sikker side (i google chrome vises det med en hængelås i browseren oppe til venstre), det er min egen overbevisning om at så er den sikker. Bruger desuden også en anden konto med et andet dankort end det jeg normalt bruger, så jeg overføre til den konto hver gang jeg skal købe. Nettet er generelt et sikkert sted synes jeg, men tager også mine forholdsregler :)

Det er sørme en ret god idé. Men kan man ikke lave overtræk ved køb online med et dankort? Så hvis nogen får fat i den konto's oplysninger kan de alligevel få en masse penge ud af de? :-(

- Marco Poul

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)