Hey, jeg har taget brug af den nye mulighed for selv at bestemme sin URL, den er også gemt og det hele. Men det er langt fra alle steder at denne bliver rettet. her tænker jeg fx på når man har skrevet et indlæg, og ens profilnavn jo er et link, så tager denne IKKE brug af den nye url, men den gamle, det samme gør sig gældende for næsten alle andre steder hvor der er link til ens profil.
Det er ikke en god ide at have det sådan, klart bedst at lave alle de steder om som linker til profilen.
Ja, det har jeg også bidt mærke i, men på den anden side, kunne linkede de stadigvæk til en nr 2 URL fra forsiden, hvis der var nye kommentarer til noget.
På den anden side, så er den her "forfængeligheds-url" jo ikke helt permanent - medmindre der købes evighedsabonnement - uanset hvad vi ved hvad det koster fremover. Så SEO-mæssigt tænkte jeg på ulempen, da jeg fik den, men min forfængelighed vejer højere så min profil har URL'en amino.dk/street - og så et jeg jo fri for hash'et i min signatur. Der er ekstra link juice at tage at - for en stund
Ja, det har jeg også bidt mærke i, men på den anden side, kunne linkede de stadigvæk til en nr 2 URL fra forsiden, hvis der var nye kommentarer til noget.
På den anden side, så er den her "forfængeligheds-url" jo ikke helt permanent - medmindre der købes evighedsabonnement - uanset hvad vi ved hvad det koster fremover. Så SEO-mæssigt tænkte jeg på ulempen, da jeg fik den, men min forfængelighed vejer højere så min profil har URL'en amino.dk/street - og så et jeg jo fri for hash'et i min signatur. Der er ekstra link juice at tage at - for en stund
Det er rigtigt :) Men jeg kan nu bedst li når alt er iorden :)
En yderligere ting i forhold til den URL, kan det være rigtigt at man ikke kan skrive ret mange tegn i den URL? altså jeg mener. jeg ville fx gerne have skrevet "kim-tetzlaff-ktj-media" men jeg får kun lov at skrive "kim-tetzlaff-ktj-med" det ser dog ikke så godt ud kan man sige :) så har valgt i stedet at skrive "kim-tetzlaff-ktj". 20 tegn er måske lige i underkanten.