Generelt en fin side. Jeg har dog nogle ting, jeg personligt ikke synes er så fede
- Menupunkt ikonerne drejer rundt; jeg synes blot det er forvirrende. Derudover synes jeg skrifttypen falder lidt ud.
- Designmæssigt synes jeg godt det med mennesker/computere kunne være bedre.
- Der er lidt mange effekter på siden; meget "indhold" i form af billeder eller lign. Jeg synes det gør den mindre overskuelig, og jeres målgruppe vil måske have det på samme måde. Selvfølgelig er det smart med en masse effekter for at vise, hvad I kan - men jeg synes det er lidt overdrevet.
Tak for feedback! Jeg tager dine kommentarer ad notam som man siger, når man ikke er enig :-)
Jeg kan godt følge dig i at der sker meget, og jeg skulle også selv vænne mig til det for at være ærlig.
Som du kan se på vores referenceside, er vores segment jo "Danaweb-segmentet" hvis man kan sige det sådan, men vi valgte at være totalt ligeglade med det, og designe en side, der fortæller hvem vi er. Dette i en blank erkendelse af, at vi aligevel ikke slår på prisen når vi sælger, og derfor formentlig ikke kommer til at sælge mange hjemmesider igennem vores eget site. Og så kan vi ligeså godt lave noget vi synes der er megafedt og sjovt, istedet for traditionelt og business-like som ret mange andre i vores branche..
Jeg så lige, at jeg glemte helt at nævne alt det positive. Jeg synes nemlig, at det er en superfed måde, I fremviser jeg virksomhed på - jeg synes bare, der er nogle ting, der gør, at det er sværere at overskue. :-)
Synes det et frisk pust, dog vil der nok være en ældre målgruppe som ikke forstår buskabet men sådan er det jo altid, hvis man gerne vil give sin virksomhed lidt kant og skille sig ud,
Tak for roserne. Vi kommer cvr på kontaktsiden, det kan jeg godt se.
Vi har fra starten haft holdningen, at vi ikke ønsker ikoner fra sociale sites på vores hjemmeside. Dels synes vi ikke at Facebook er en superfed platform i forhold til hvad vi helt specifikt laver, og dels har vi pt ikke tid til at opdatere en Facebook profil for vores virksomhed. Og som vi også siger til vore egne kunder, hvis ikke man har tid til at have sin Facebook profil for virksomheden opdateret, så er vores mening at man er bedre tjent uden.
Menuen er rigtig cool men tror ikke særlig brugervenlig.. Du skal jo tænke på mange af de besøgende er nye og de kan måske have svært ved at finde menu..
Korrekt, men den er fanme for fed. Jeg var ikke i tvivl om, at vi skulle have den menunavigation på vores site, da jeg så den.
Jeg kan se på statistikken, at de menupunkterne produkter, profil, og referencer får lige meget trafik, så det tyder på at folk navigerer rundt via menuen. Sjovt nok ligger denne side prisen for en hjemmeside ikke så højt i statistikken, men det hænger nok sammen med at "Læs mere" knappen på forsiden ikke er tydelig nok, det laver vi om på.
Desuden er vores kontaktside ikke besøgt nok, så derfor lægger vi nogle "Kontakt Computerpeople" knapper ind på alle undersider, cirka midtpå.