Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lyder det som en god ide?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

God eftermiddag Amino.

Jeg har fået en ide som jeg selv synes er fantastisk, men ville lige høre hvad i synes.
Det jeg vil starte er en slags rekord side for macdonalds. Folk sender videoer ind hvor de spiser en masse mad fra macdonalds. Filmen vil derefter blive lagt på min hjemmeside, og den video der bliver set mest vil så vinde. Har så tænkt at det skulle være hver uge eller måned. Jeg vil så tjene penge på det her ved at have en aftale med macdonalds om enten at sætte et banner ind, eller bare det at det i forvejen er god reklame for dem og branding. Hvis jeg så har en aftale med dem, kunne jeg jo tilbyde ugens/månedens vinder et gavekort til macdonalds e.l.

Lyder det godt eller er det no go?

-Ronnie

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 16:56

Sikkert en fin nok idé, men tænker at MCD formentlig ikke vil være med til det i det deres brand kan blive skadet hvis ikke site mm. er i orden. Skal du lave noget, så vil det nok være nemmere med JustEat eller lign.

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 17:02

Det er en ok ide, lav du bare den side.

Men som sagt før så kommer din indtjening nok ikke fra fra MD.

Men lav reklame med Adsense, som folk så trykker på.

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Skrevet kl. 17:04

Tak for svaret.
Jeg synes selv jeg har ret godt styr på det med at lave hjemmesider. Har arbejdet med det i lang tid nu, og har lagt mærke til hvad der ikke virker og køre langsomt og hvad der bare virker.

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Skrevet kl. 17:09

Mange tak. Tror jeg i har ret i.

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 161
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 17:35

Umiddelbart vil jeg desværre sige at det er et "no go", men ellers en sjov idé.
Du skal tænke på markedsføring af din side, osv.
Jeg tror heller ikke at McDonalds vil gå med til idéen, da der kan komme en masse "dårlig omtale" om det.
Det minder en lille smule om deres Twitter-koncept de fandt på, for nogle år siden, hvor man kunne skrive sin bedste oplevelse hos McD, og ved hjælp af hashtagget "McDStories, men der kom desværre en masse klamme historier frem osv. - Så McD trak deres kampagne tilbage (som de havde betalt Twitter for at promovere).

- Men nej, jeg synes ikke du skal lægge kræfter i det :-) 

Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)