hvis vi nu siger jeg sletter det dårlige posts og måske leger lidt med nogen plugins til at gøre den god men så skal jeg jo bare til at lave en ny debat når jeg har gjort det men kan du da ikke give lidt råd til at tjene lidt penge
Du du vil få det svært ved at tjene penge på de artikler som ikke er i nogen bestem niche.
Jeg kan anbefale som det første at finde en "god" niche hvor der er masser trafik. Derefter kan finde digital produkter eller fysiske produkter som du kan være affilate for.
Få det bedste inden for sport, serie og film - Sammenlign TV pakker og find de bedste tv pakke priser her
Jeg kender det ikke. Men set ud fra dit link er det "contextual advertising". Det kan du godt bruge, men så bliver du nødtil at tage Google Adsense af din autoblog.
Du må ikke have 2 forskellige "contextual advertising" på samme side i følge Google Terms Of Use.
Få det bedste inden for sport, serie og film - Sammenlign TV pakker og find de bedste tv pakke priser her
hvis vi nu siger jeg sletter det dårlige posts og måske leger lidt med nogen plugins til at gøre den god men så skal jeg jo bare til at lave en ny debat når jeg har gjort det men kan du da ikke give lidt råd til at tjene lidt penge
kvalitet giver bedre konvertering , overskuelighed på siden giver bedre , det har jeg lært man kan have nok så mange besøgene men vis de fleste er bare folk der klikker for kommentar for de tror, de får et links, det er er en forkerte brugeradfærd man rammer derved
jeg har før ligget på google.com en side på side 12 det gav flere 1000 besøgene om dagen , en første plads google.dk gav kun et par 100 besøgene grunden er såre simpel der er flere der søger på engelske sprog mange der klikker til side 12 er meste ikke kunder der kom massevis kommentar jeg fik over 1000 på kort tid selv om den lå langt tilbage , den danske side gav langt bedre men det var også reel mennesker der kom for at købe et produkt
det jeg vil frem er det er ikke lige sådan at tjene penge bare fordi der er besøgene på siden , meget tit skal man højere op i antal besøgene på engelske sprog men det er også lettere at få mange besøgene , tænk vis amino.dk lavet et amino.com bare 10% så godt rammer du omkring 2 milliarder engelske sproget mennesker men selv om besøgene dagligt måske bliver det dobbelt kan det udmærket blive en forfærdeligt at konverterer til kroner da folks bruger adfærd er helt anderledes
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows