Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med min auto blog

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

kevin1997:

ok men kender du nogen gode afflaite hjemmesider til at starte med men helst Engelsk ps det køre godt for min hjemmeside lige nu jeg vil lige lige vise dig det

mange kommentar viser ikke om der sker noget på siden nogle kan jo kommenterer fordi de tror de får et links ud ad det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:45

kevin1997:

ja men jeg har ikke en masse tid til at skrive selv men det er jo meget nemmere hvis jeg bare bruger et plugin det tager det beste fra twitter når jeg får god trafik af det

vis man ikke har tid til skrive noget unikt er det en del svære at køre en høj konverterings rate for kvalitet betaler sig længende og vis du læser det før poster er der færre fejl og unikt vil flere læse , så det er meget svære lige at komme op på en ekstrem høj konverterings rate når kvalitet ikke er der

Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 52
Fra  Electronic Net Marketing Skrevet kl. 17:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kevin

Jeg kan se det plugin du benytter scraper content fra Twitter. Din content er ikke unique og du vil få svære ved at ranke på dine artikler, og kvalitet er ikke særllig høj.

Hvis du gerne vil have en auto blog med artikler højere kvalitet hvor du selv kan fastsætte hvor unikke de skal være kan jeg anbefale dig, at få leveret artikler fra Unique Article Wizard, og dette kan gøres gratis.

Ellers findes der et par andre muligheder osgå...

M.v.h.

Christoffer

Få det bedste inden for sport, serie og film - Sammenlign TV pakker og find de bedste tv pakke priser her

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 18:01

det ved jeg godt men jeg ville vise dig hvorgammel den var med den trafik men jeg vi gerne vide om du kender nogen gode afflaite sider jeg kan bruge??

Tilmeldt 25. Sep 11
Skrevet kl. 18:02

ja men jeg kan ikke læse før den poster det

Tilmeldt 25. Sep 11
Skrevet kl. 18:05
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 52
Fra  Electronic Net Marketing Skrevet kl. 18:12

Unique article wizard kan sende artilkler til din wordpress blog. Du kan selv bestemme hvilken niche og post du vil have på din blog.

Der findes nogen gode metoder til at sætte det op, og samtid "stay under the radar" så din blog ikke ligner en Auto blog i Google Øjne. :-) Du vil få arikler i en god kvalitet som normalt bliver godkendt af webmaster.

Få det bedste inden for sport, serie og film - Sammenlign TV pakker og find de bedste tv pakke priser her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:13

kevin1997:

ja men jeg kan ikke læse før den poster det

så kan du vel slette de dårlige artikler og vis har en del viden om dette emme kan du sikkert også bloggen om emmet , for du vis man sider skriver om ens favorit emme bliver man bedre omkring sit emme og det man har en passion skriver man bedste om og kan bedste hurtigt se hvor det skal rettes i artiklerne så de bliver bedre og mere unikke artikler

Tilmeldt 25. Sep 11
Skrevet kl. 18:16

ok tror jeg vil kikke på det men lige en lille info til alle jeg vil gerne have nogen råd om hvordan man kan tjene lidt penge på den

Tilmeldt 25. Sep 11
Skrevet kl. 18:17

måske men en lille info til dig jeg vil gerne have nogen råd om hvordan jeg kan tjene lidt på den

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)