Hvilken wordpress plugin er det du bruger på din auto-blog? og hvor henter det dine artikler fra?
Hvad jeg kan se, overholder du ikke Google retningslinier for brug at Google Adsense. Du skal have en kontatkformular på din side, så dine brugere har mulighed for at kontakte dig. Derudover skal du have en "privacy policy" side.
Jeg vil anbefale dig at læse Google Adsense Programpolik :-)
M.v.h. Christoffer
Få det bedste inden for sport, serie og film - Sammenlign TV pakker og find de bedste tv pakke priser her
mit råd skrive massevis unikke artikler eller få andre til at hjælpe med det auto bloggen henter andre steder fra kan sagtens bruges vil jeg mene med det skal selvfølgelige kombineres man skriver selv også noget mange bruger auto da de ønsker hele tiden nyt , men ikke hele tiden får nye ideer
social medier er blevet vigtigere nu at folk anbefaler en i google så det er en god ide med google plus og facebook likes du laver til din side
videoer og billeder kombineres ind på siden ville klart være en stor fordel det ville gøre siden langt mere spændende
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
ok men kender du nogen gode afflaite hjemmesider til at starte med men helst Engelsk ps det køre godt for min hjemmeside lige nu jeg vil lige lige vise dig det
ja men jeg har ikke en masse tid til at skrive selv men det er jo meget nemmere hvis jeg bare bruger et plugin det tager det beste fra twitter når jeg får god trafik af det