jeg har en auto blog der hedder http://www.kktraffic.com og jeg får cirka 200-500 der ser min hjemmeside vær dag men hvordan kan jeg tjene penge på den ps jeg har brugt google adsense lige fra starten men jeg har nok tjent omkring 10 øre på det og det har været oppe i 30 dage og jeg vil høre om i kunne give mig nogen råd?
Som jeg kan se din side så er der ingen reklamer der lige fanger mig ! Hvor har du placeret dine reklamer fra Adsense ??
Jeg kan kun se du har en reklame ude i siden med en and der render rundt på et kort, giver den reklame intet ?
-- Svaret er mere de tekster du skriver svare de Adsense reklamer til det siden tilbyder, altså eksempel, skrives der om sko, så skal reklamen fra Adsense være sko, ikke biler !!
Jeg kan slet ikke se nogen reklamer på siden? det er nok grunden til at du ikke tjener noget :)
Derudover, så er dine artikler da rimelig mærkelige når der står 39 alle mulige random steder, er det din spinner som gør det? for der må da være andre og smartere måder at gøre det på.
Det er som jeg siger grunden til at du ikke får klik på reklamerne, folk kommer ind på siden og ser intet brugbart, men hvis du selv skrev nogle artikler så vil det give brugere der også klikker på reklamerne.
Ønsker du ikke selv at skrive dine artikler, så lav det til et gratis sted hvor alle Amino'er og andre kan udgive artikler med link til, som andre artikel sider.