Det kan slet ikke betale sig på denne måde.
Jeg får produceret nogle glattejern i Kina, og det drejer sig om at have et godt samarbejde med en fabrik eller leverandør, og få priserne godt ned. Når du har fundet dine vare, skal du forhandle en god fragtaftale med f.eks. UPS. Du skal aldrig få din leverandør til at stå for fragten, det betaler de meget mere for i udlandet, end du kan forhandle dig frem til i danmark. Post Danmark er absolut heller ikke den rette til at stå for den slags, det er UPS, DHL eller Blue Water Shipping meget bedre til, lidt afhængig af, om det er kasser eller paller du køber hjem.
For at spare lidt afgifter, skal du tale med din leverandør om at lave en proforma faktura, som de sender pr. mail, og du betaler, og så skal de lave en faktura og sende med varene, som kun er det halve - hermed spare du en del i indfortoldning.
Når du snakker vare fra Kina, kan 2-3 kjoler slet ikke svare sig, det bliver alt for dyrt for dig, at drive en forretning på den måde. Køb i store mængder, ellers vil jeg anbefale dig at finde en grossist i danmark eller Eu i stedet, så tror jeg du vil kunne få et større DB på dine vare, da der jo også er faste udgifter ved at drive en webshop.
God fornøjelse !
Mvh. Martin