Hej Lasse
Jeg kan ikke rigtig udtale mig omkring WP-MU, da jeg ikke har prøvet det. Jeg er dog storforbruger af det "normale" WP, som jeg synes fungerer rigtig godt - til nogle ting. Det kommer helt an på hvad der skal være på siden og hvordan den skal fungere.
Har lige set de første 10 min af den film Niels linkede til, og det får mig kun til at hælde mere mod Umbraco - det virker altså virkelig smooth. Men det kommer an på om dine udviklere kan klare at udvikle til Umbraco (i .NET).
Umiddelbart ville jeg personligt nok gå efter enten Umbraco eller Joomla, hvis jeg skulle vælge. Ud fra mine indtryk af Umbraco, ville jeg vælge den forud for Joomla, selvom jeg også er ret glad for det CMS :-)
Jeg kender desværre ikke noget til OpenX, så der kan jeg ikke hjælpe dig. Men kan se at det er et Ad-network, og umiddelbart vil jeg mene at de nok skal stå for at "filtrere" annoncerne så de er relevante for brugeren - ellers kan du også bruge sådan noget som AdSense, eller manuelt sætte annoncer ind på de forskellige sprog.
Mvh
Lars