Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Natur Energi forsøger at få en hjælpende hånd til SEO via nyhedsbrev

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i dag modtaget følgende i et nyhedsbrev fra Natur Energi:

"Kære Jacob, hjælp os og vind den nye iPad!

Vi vil gerne gøre det nemmere for nye og gamle kunder at finde os via Google. Til det har vi brug for din hjælp. Udfør nedenstående 3 trin senest 31. maj 2012 – så deltager du i lodtrækningen om 3 stk. af den nye iPad 3. Du kan frit vælge mellem sort og hvid.

Følg denne guide for at deltage:

1    Klik på dette link og søg på følgende: natur-energi skift elselskab
2     Find søgeresultatet med følgende titel og klik på linket:Skift elselskab | Natur-Energi.dk
3     Luk din internetbrowser ned - nu deltager du i konkurrencen!"

Er det bare mig, eller er det "lige kreativt nok" - de kan da ikke se hvem der har fulgt guiden og foretaget søgningen og som dermed skal deltage i konkurrencen...?

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 12:11

Jeg tror såmænd bare de registrerer det klik du har lavet fra mailen ;)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Skrevet kl. 12:15

Jamen så er det jo fair - jeg kunne blot ikke gennemskue om de havde et "grundlag for lodtrækningen"...

Idéen er jo ikke dum... Smile

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 12:36

De kan godt følge det hele vejen. Nu har jeg dog ikke set selve mailen.

Men lad os sige, at "klik på dette link" er et link til natur-energi.dk's webserver, der så redirecter videre til google.dk (efter at have registreret et unikt ID, der sikkert står i linket). Så kan de sætte en cookie før de redirecter.  Den kan de så efterfølgende kontrollere, når du kommer ind på natur-energi.dk igen - med referrer = Google.

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:37

Er der nogle, der kan fortælle mig, hvad idéen fra NaturEnergi er? En masse mennesker søger på google, og klikker på deres link, hvorved Google så rangerer deres link/site som vigtigere, eller hvordan? :)

UdenParfume.dk - Danmarks parfumefrie webshop med 100% parfumefrie skønhedsprodukter

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Skrevet kl. 12:41

KasperC:

Er der nogle, der kan fortælle mig, hvad idéen fra NaturEnergi er? En masse mennesker søger på google, og klikker på deres link, hvorved Google så rangerer deres link/site som vigtigere, eller hvordan? :)

Ja

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 14:20

Giver jo mening, men troede ikke det var "så nemt" at manipulere søgeresultaterne..

UdenParfume.dk - Danmarks parfumefrie webshop med 100% parfumefrie skønhedsprodukter

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 17:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I mine øjne er det knap så skarpt fundet på.

Hvad gør du efter du har klikket?

Smutter igen = de får en kolonorm stor bouncerate og det er ikke just positivt.

Indirekte fortæller de faktisk google, at de netop ikke skal ranke natur energi høj på det søgte udtryk.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 18:13

^^ Hahah :p Det var præcis det jeg tænkte !

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:44

Jonas Jørgensen:

I mine øjne er det knap så skarpt fundet på.

Hvad gør du efter du har klikket?

Smutter igen = de får en kolonorm stor bouncerate og det er ikke just positivt.

Indirekte fortæller de faktisk google, at de netop ikke skal ranke natur energi høj på det søgte udtryk.

Ja - det er en ret effektiv måde at få sin bouncerate helt i top... Gad vide, hvem der har rådgivet dem til noget så tåbeligt?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)