Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

All-around seo/linkbuilding/mm gut søger deltid/fuldtid på Fyn

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej derude.

Jeg er så småt begyndt at lede efter et job på Fyn, som passer til mine kompetencer. De hænger bestemt ikke på træerne på Fyn, så tænkte jeg ville smide et indlæg herinde, der er nok en anelse større chance for at der sidder nogle med en stilling som passer til mine kompetencer, end på diverse job portaler. 

Hvad kan jeg?

Jeg er rimelig skarp til den praktiske del af linkbuilding, og af SEO optimering. Altså jeg ved hvad der kræves for at få et site til at ranke godt, og har evnerne til at få det til at ske. Desuden har jeg erfaring med Adwords, Facebook ads, Affiliate, mm. Jeg har levet af affiliate marketing de sidste par år, så jeg mener jeg har en rimelig god erfaring indenfor mange spændende emner, som kunne være relevant for nogle firmaer. Det er uden tvivl linkbuildingen delen, som er min primære evne, men jeg prøver konstant at blive bedre til alt som jeg finder relevant. 

Hvem er jeg?

Jeg er 30 år, og uddannet pædagog. Det er selvfølgelig enormt irrelevant i forhold til den slags job jeg søger :-) Men det mest for at skrive at jeg har en praktisk baggrund indenfor denne job type, altså det hele er selvlært. Jeg driver diverse affiliate sider, som f.eks. denne omkring mobilt bredbånd, og så har jeg i år startet en lille webshop, som jeg selvfølgelig sagtens kan drive samtidigt med et job. Uden at det skal begynde at lyde som en stor dating profil, så er jeg glad for fodbold, fadøl, mm :-)

Hvad søger jeg?

Jeg er kørt lidt træt i at arbejde hjemmefra, alene foran skærmen. Derfor leder jeg efter et job med kollegaer. Jeg har pt. et deltids virkariat indenfor pædagog verdenen, for at komme lidt ud blandt mennesker, men det vil jeg selvfølgelig opsige hvis der kom et andet job på banen. 

Jeg syntes det er enormt sjovt at arbejde med online markedsføring, og så er det egentligt ligemeget om virksomheden sælger cykelhjelme eller babytøj. Jeg leder efter et firma som søger en all-around mand, altså en som kan mange ting som relaterer til det med at drive en online virksomhed, eller som bare vil have en øget synlighed på nettet. Jeg kunne snildt forstille mig et deltids job, hvor jeg måske arbejdede et par dage om ugen, men selvfølgelig også fuld tid. 

Så står du og mangler en som kunne passe til min profil, så smid en mail til jespersoelundhansen@gmail.com, eller ring 22527821. 

Mvh

Jesper

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 09:35

Vil lige sige at området vest for lillebælt selvfølgelig også kunne være interessant. Jeg har en dejlig bil, så noget af Jylland kunne også være en mulighed.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 09:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har hyret Jesper et par gange, og på baggrund af det arbejde han har lavet for mig kan jeg kun anbefale ham. 

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 10:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis så bare vi havde haft kontor i odense, så havde vi hyret dig. Vi står og mangler en med præcis din profil faktisk. Men vi holder til i Nordjylland desværre.

Held og lykke med jagten. 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:31

Simon Falentin Olesen:

Hvis så bare vi havde haft kontor i odense, så havde vi hyret dig. Vi står og mangler en med præcis din profil faktisk. Men vi holder til i Nordjylland desværre.

Held og lykke med jagten. 

Det surt, men sådan er det jo :-) Der er ikke så mange jobs på Fyn, som lige rammer den specifikke profil, men forhåbentlig dukker der noget op :-)

Mange tak!

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 11:41

Jeg er sikker på at du nok skal finde et job.

Uden at kende dig personligt, virker du som en troværdig, ihærdig og dygtig gut.

Held og lykke med det :-)

/Simon

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 14:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil da også godt give Jesper en anbefaling med, alene af den grund at jeg som konkullega ofte har luret på Jespers sider som ranker på nogle svære søgeord!

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:29

Hvis det ikke lykkes dig, at finde et job der mathcer din profil, kan du måske finde et kontorfællesskab, hvor du kan finde nogle konkullegaer, du kan hygge dig med.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 15:35

Hvis ikke du finder noget, så står mit tilbud jo altid til rådighed :)

Har sendt dig en mail på det :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 17:56

Simon Thomassen:

Jeg er sikker på at du nok skal finde et job.

Uden at kende dig personligt, virker du som en troværdig, ihærdig og dygtig gut.

Held og lykke med det :-)

/Simon

Tak for de pæne ord, jeg håber du har ret :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)