Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

All-around seo/linkbuilding/mm gut søger deltid/fuldtid på Fyn

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:

Jeg vil da også godt give Jesper en anbefaling med, alene af den grund at jeg som konkullega ofte har luret på Jespers sider som ranker på nogle svære søgeord!

Hehe, også tak til dig. Nu vi er så ærlige, så har jeg nok også luret dine mere end en enkelt gang ;-)

Bjarke Klüwer:

Hvis det ikke lykkes dig, at finde et job der mathcer din profil, kan du måske finde et kontorfællesskab, hvor du kan finde nogle konkullegaer, du kan hygge dig med.

Har også overvejet det lidt, men droppede tanken igen. Men hvis jeg ikke finder et job, så tror jeg at det ender med at det er det som jeg gør. Hvis der findes nogle spændende steder i Odense. Det er jo sjoveste at dele med ligesindende.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Sølund:

Bjarke Klüwer:

Hvis det ikke lykkes dig, at finde et job der mathcer din profil, kan du måske finde et kontorfællesskab, hvor du kan finde nogle konkullegaer, du kan hygge dig med.

Har også overvejet det lidt, men droppede tanken igen. Men hvis jeg ikke finder et job, så tror jeg at det ender med at det er det som jeg gør. Hvis der findes nogle spændende steder i Odense. Det er jo sjoveste at dele med ligesindende.

Hvis det kommer så vidt, kan du jo prøve at lave et opslag på Amino for at se, om du kan finde nogle "lidelsesfæller", som er i den samme eller lign. situation og geografisk område som dig, som kunne være interesseret i at lave en konkullega-fællesskab.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)