Der er garanteret tonsvis af tidligere indlæg om dette emne, og jeg kunne garanteret også finde en helt masse affiliatenetværk ved at foretage en google-søgning, men da jeg efterhånden er ved at være ret godt inde i affiliatemarketing, stoler jeg ikke helt på de sider, der henviser til alle de affiliatenetværk, da jeg mistænker dem for at tjene penge på det. Jeg har et par nyoprettede sider, som jeg skal have fyldt op med en masse dejlige annoncer, så jeg kan tjene en masse dejlige penge (Det er i hvert fald min plan, så må vi se, om det går sådan)
Jeg leder efter et affiliatenetværk, der har et stort udvalg af annoncer med konkurrencer. Jeg er allerede medlem af IQ Medier, men savner et lidt større udvalg. Hvilke affiliate netværk vil i foreslå? Det skal siges, at jeg ikke har noget firma, så jeg kan ikke bliver medlem af de sider, hvor det kræves, at man har CVR-nummer, osv.
Der er noget jeg ikke forstår omkring alle disse 'hvilket netværk er bedst' spørgsmål.
Det er ikke et spørgsmål om at når man er medlem af et, at det så automatisk udelukker en fra andre. Hvorfor tilmelder du dig ikke alle de netværk du kan komme i nærheden af? Finder du en interessant kampagne kan du efterfølgende lave en konkret vurdering af netværket, hvor du inddrager andres erfaringer. Mange gange vil du også oplever de samme kampagner spredt på flere netværk, men med forskellig afregning.
Benyt en særlig e-mail adresse til formålet, eller sørg for at få adskilt dine affilaite mails i forhold til resten af din indbakke.
Er affiliatereklamer så at fortrække frem for Adwords - eller skal man gå efter begge ?
Det kommer jo an på hvad der giver mest og hvor villig du er til at vedligeholde dine reklamer
Affiliate reklamer kræver mere vedligeholdelse mht. udløbning og ødelagte links, men de plejer så også at give mere.
AdSense er at foretrække, hvis du heller vil se passivt til, da AdSense fungere 100 % automatisk. Man skal bare indsætte det lille stykke kode, og så køre den derfra