Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det bedste affiliate site og AdSense site!?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra San Francisco, Californien
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 02:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej søde aminoer! 

Efter at have læst nogle gode indlæg om affiliate-sider og AdSense-sider, har jeg fået blod på tanden og vil super gerne i gang! Jeg føler, jeg har nogenlunde styr på, hvad jeg skal i gang med nu, og har en afklaret idé osv. 

Men jeg kunne rigtig godt tænke mig at se et eksempel på en virkelig god affiliate og/eller AdSense side! Så hvis du kender en, eller selv har en, der har en god indtjening, så smid lige et link, det ville gøre mig glad! :) 

Jeg er selvfølgelig ikke ude på at kopiere nogens designs eller opsætning - jeg vil simpelhten bare gerne se lidt forskellige sider til inspiration! 

Hav en skøn weekend derude. 

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 08:18
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 11:51

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 12:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Celia,

Der er affiliate sites om næsten hvad som helst. Hvis du prøver at søge i Google på produkt og 'købe søgeord', så vil du finde en masse forskellige slags affiliate sider fra de helt små til de helt store. Hvis du gerne vil i gang med affiliate marketing så vil jeg anbefale dig at læse de tre her:

Halfdan Timms - passiv indtægt med niche side

Michael Riecks bog om passiv indtægt med Adsense (download gratis)

Dennis Kjærgaards bog om affiliate marketing

Der er rigeligt at gå i gang med!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:54

Udnyt de links Erik Hemre har gevet dig - de er super gode!

Affiliate & Adsense sider:
http://pengetjen.dk
http://bladsiden.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:57

Der kørte engang en konkurrence her på amino, hvor en lille flok iværksættere dystede om at tjene 6000,- først. Her står der hvad, hvornår og hvor lang tid det tog for hvert website at nå at tjene et givet beløb. (det stoppede da den første website nåede 6000,-)

Jeg mener det var en fashion website der nåede de 6000,- først.
Kan det passe firstfashion.dk eller noget i den stil? Nej, kan ikke huske hvad den hed.
men en hurtig søgning ville sikkert kunne finde den. :)

captn halfdan timm har også lavet en interessant blogpost, hvor han også skriver lidt om intjening, her kan du så se hvordan en blog der tjener et vis beløb evt. kunne se ud. :)

Good Luck :) 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Celia.

Som allerede nævnt ovenover, så er mobiljek.dk et godt eksempel.

Fint, at du gerne vil hente inspiration, men når du går i gang med dit projekt, så husk hele tiden dig selv på, at det absolut bedste/vigtigste, du kan gøre, er at levere en masse godt indhold til din(e) side(r). Alle hader tynde og indholdsfattige Affiliate-/Adsense-sider (bortset fra de dovne hundehoveder, der har lavet dem), og den slags sider tjener alligevel noget nær ingenting.

Kast dig ud i det med flid og entusiasme. Gør dine sider til dem, man bare må/vil besøge fremfor dine konkurrenters, så skal de nok blive en succes med tiden.

God fornøjelse og held og lykke med det!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:31

kpauner:
Jeg mener det var en fashion website der nåede de 6000,- først.
Kan det passe firstfashion.dk eller noget i den stil? Nej, kan ikke huske hvad den hed.
men en hurtig søgning ville sikkert kunne finde den. :)

Jep, det var en fashion side - http://www.nextfashion.dk/ 

Det var dog 'kun' til 5000 kroner ;o).

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 13:48

Er der stemning for, at vi laver en liste over alle aminoernes affiliate sider, så andre, som gerne vil igang med affiliate, kan få en masse inspiration?

Jeg begynder gerne på den. Skriv Jeres affiliate sider til mig. Så smider jeg dem op på min website, hvor i alle kan se den.

.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)