Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger ung samarbejdspartner til ny webshop

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej interesserede!

Som set, har jeg i lang tid gerne ville starte en webshop. Jeg er nu nået frem til at det er bedre for mig at starte min første virksomhed op sammen med en anden.

Jeg har selv tænkt på at webshoppen skulle indeholde noget som jeg interessere mig for, eftersom jeg tænker at det af den grund er nemmere at starte op.
Jeg har tænkt over at starte en wevshop som skulle være en
Caps-butik
Tøjbutik
Håndboldbutik - for klubber og trænere
Usb-sticks
Musikinstrumenter, tilbehør

Dette er bare tanker som jeg har haft om projektet. Jeg åben overfor bud på hvad min webshop kunne indeholde og åben på samarbejdspartnere i en ung alder, da jeg selv er 15 år.

Håber at det lyder interessant forbdig som læser dette indlæg. Hvis du er interesseret så send mig en PM over Amino eller mail mig på kaspertoftbraun@gmail.com

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:20

Hej Kasper

Det lyder meget interessant :)

kasp992a:
Jeg har tænkt over at starte en wevshop som skulle være en

Caps-butik
Tøjbutik
Håndboldbutik - for klubber og trænere
Usb-sticks
Musikinstrumenter, tilbehør

Udmiddelbart vil jeg mene, at det er lidt for bredt at starte med varer lige fra caps til musikinstrumenter, men det kan være, at der er nogle erfarne aminoere, som vil irettesætte mig på det punkt. Måske skulle du bare starte med enten caps og tøj, håndboldprodukter eller musikinstrumenter, da disse i sig selv sikkert kan være rigeligt tidskrævende, og der er jo altid mulighed for at udvide, når din webshop er på sikker grund.

Venligst,

Frederik

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 23:56

Hej Kasper.

Synes det er fedt du er en ung iværksætter med tanken om at starte en webshop.

Ud fra de ting, du har skrevet du godt kunne tænke dig at starte op, så er viften bred og der er enormt stor økonomisk forskel. Jeg har selv startet min webshop, som du finder i signaturen og jeg fandt hurtigt ud af, at de 30.000 kr. jeg havde sparet op SLET SLET ikke var nok. Selvfølgelig er det muligt for dig, at købe en webshop, sætte nogle produkter ind og så du køreklar til en fornuftig penge, men dette var ikke nok til mig. Mit udvalg begrænsede mine salg og fandt hurtigt ud af, at jeg måtte investere en del mere, for virkelig at komme igang. Kan afsløre at jeg hurtigt smed 70.000 kr. i min webshop og nok også mere.

Finder du dig en partner og vælger området jeg har lidt erfaring med, skal du være mere end velkommen til at skrive til mig med evt. spørgsmål, så vil jeg med glæde besvare dem så godt jeg nu kan.

Held og lykke

/Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:57

Hej Frederik

Jeg kan forstå at det er forklaret forkert..

Det jeg mente var at jeg har haft i tankerne at starte en webshop som kun skulle indeholde Caps evt. tøj

en webshop som kun skulle indeholde Håndboldting

en webshop som kun skulle indeholde usb-sticks

en webshop som kun skulle indeholde musikinstrumenter

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 11:09

kasp992a:
Hej Frederik

Jeg kan forstå at det er forklaret forkert..

Det jeg mente var at jeg har haft i tankerne at starte en webshop som kun skulle indeholde Caps evt. tøj

en webshop som kun skulle indeholde Håndboldting

en webshop som kun skulle indeholde usb-sticks

en webshop som kun skulle indeholde musikinstrumenter

Okay på den måde - om forladelse. Vil du starte dem alle og på samme tid?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:14

Frederik : Nej :) Jeg har tænkt på kun at starte en af dem op, men med en ung som dig, som også er interesseret:)

- Kasper

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 11:21

Fedt :) Så misforstod jeg dig, da jeg troede, at du ville starte alle sammen, hvilket - som sagt - er meget tidskrævende og højst sandsynligt uoverskueligt.

Jeg er specielt interesseret i din idé om en webshop med USB-stik. Hvilke planer har du? Kan man købe dem billigt i Asien for at sælge dem billigt men selvfølgelig med profit i Danmark? Og vigtigst af alt: er der et marked for foretagendet?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:31

har sendt pm

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 11:33

Hej

Jeg har længe gået med tanken om at opstarte en Caps shop, og lige pt sidder jeg med få kontakter til USA, som jeg mailer lidt frem og tilbage med.
Skriv evt. en PM til mig. Så kan vi tage en snak! 

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 11:36

Frederik Arnholdt:
Og vigtigst af alt: er der et marked for foretagendet?

Personligt synes jeg at USB-sticks er sooo last year, og umiddelbart er der rigtigt hård konkurrence indenfor både B2B og B2C.

Dermed ikke sagt at det ikke er muligt, men i mine øjne kræver det at man enten bliver DEN førende eller finder en virkelig spændende niche.

:: HDMI kabel ::

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)