Hej Mads lyder fedt. Er lige i øjeblikket på min iPod, og af den grund kan jeg åbenbart ikke sende pms. Men jeg kan godt modtage dem. Hvis du sender en pm med din email kontakter jeg dig derover:)
Laust: jeg kan godt følge dig. Nichen kunne være at sælge anderledes usb-sticks som f. Eks. var formet som et æble.
Man kunne evt tilbyde logo på usb, og måske også sælge andre små brugbare ting, indenfor elektronik.
Takker for de forskellige svar, og lad mig bare få en håndfuld flere svar, og en håndfuld flere som var interesseret i at starte webshop!
Og vigtigst af alt: er der et marked for foretagendet?
Personligt synes jeg at USB-sticks er sooo last year, og umiddelbart er der rigtigt hård konkurrence indenfor både B2B og B2C.
Dermed ikke sagt at det ikke er muligt, men i mine øjne kræver det at man enten bliver DEN førende eller finder en virkelig spændende niche.
Det er netop også min bekymring. Jeg foretog en meget kort søgning på Google og fandt adskillige USB-leverandører, hvoraf mange er dem virker veletablerede. At en nystartet og lille virksomhed med meget lidt startkapital skulle kunne konkurrere optimalt på de vilkår, markedet giver, ved jeg ikke om er muligt.
Jeg er dog stadig interesseret i idéen, hvis hindringerne kan overkommes.