Hej Sabrina
Smut en tur op under ret profil...debat indstillinger...og heeeelt ned i bunden står der "privat besked indstillinger"..personligt syntes jeg selvfølgelig at valget er åbenlyst, alle skal have lov til at skrive til mig, man ved jo ikke hvor man får guldkorn, gode råd eller andet...
Alt efter hvor du er fra i landet, så vil jeg råde dig til at undersøge de "offentlige tilbud", f.eks. i København, har vi Københavns Erhvervs Service, som giver rigtig god viden til folk der vil starte op.
Mht. butik, så tror jeg det er en stor fordel at kende branchen i forvejen, de fleste jeg kender som har forbindelser til tøjmarkedet (butikker) de taler om en branche der er hårdt ramt. Så du skal nok være sikker på at du ikke havner i den situation at folk kommer ind og kigger, mærker og prøver hos dig, men smutter hjem og køber på nettet...og nøjes du med en netbutik, så tager det selvfølgelig lidt tid at bygge op.
Hvad gør at du vælger børnetøj og tilbehør?
Iværksætter kurser kunne være en mulighed, Amino har (tror da man stadig har det) et iværksætterkursus, Niels Brock har og flere andre steder, igen alt efter hvor du er fra i landet.
Dbh. Martin