Hjælp, til start af butik :D
Tilmeldt 11. May 12
sabrinaxb
Skrevet
11-05-2012 kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
hejsa..
jeg går med denne store drøm om at åbne min egen butik, med børnetøj og div. udstyr ?
men? hva skal der til? skal jeg have en bestemt uddannelse kan jeg evt tage nogle kurser, osv osv?
nogle der måske kan hjælpe mig lidt på vej?
Svar
Tilmeldt 13. Mar 12
Provins
Skrevet
11-05-2012 kl. 21:47
Svar
nej god købmandsskab og en stor forretning, ja og selvfølgelig en hel del penge til at starte for
Svar
Tilmeldt 11. May 12
sabrinaxb
Skrevet
11-05-2012 kl. 21:57
Svar
vil det så sige jeg ikke behøver nogen uddanelse, og egentlig bare kan starte med det samme ? hvis jeg selfølgelig havde pengene til det :D
Svar
Tilmeldt 13. Oct 11
Hej !
Jeg kan anbefale dig at tage et iværksætterkursus. Så får du meget mere viden om hvad der er nødvendigt.
Du kan også læse mere på www.staertvaekst.dk
Det er ikke nødvendigt med en uddannelse men bestemt en fordel.
Derudover kræves en pæn sjat penge. Inden du kan slå noget ind på kasseapparatet skal du typisk betale 3 måneders husleje, depositum for husleje, indrette med inventar, skilte, kasse, dkterminal og ikke mindst et varelager. hvis du f.eks. skal omsætte for 100.000 pr . måned er det nok nødvendigt med et varelager på 300-400.000 hvis der skal være et udvalg i størrelser og farver og modeller. Noget kan du nok låne i banken, men det kræver at du selv har penge også før du kan låne. Hvis du skal i banken og låne penge vil de også se en forretningsplan .
Håber du kan bruge svaret ellers spørg igen.
mvh ulven
Svar
Tilmeldt 11. May 12
sabrinaxb
Skrevet
11-05-2012 kl. 22:09
Svar
mange tak for svar .. ville det måske være en go ting at starte med at sælge online ? og behøver man lige så mange penge til det ?
Svar
Tilmeldt 13. Mar 12
Provins
Skrevet
11-05-2012 kl. 22:14
Svar
mange tak for svar .. ville det måske være en go ting at starte med at sælge online ? og behøver man lige så mange penge til det ?
Du skal det sammen men du skal ikke have en butik med god beliggenhed, du skal bruge et lager og nogle gode transport aftaler
Svar
Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
M
Skrevet
11-05-2012 kl. 22:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
hvis du f.eks. skal omsætte for 100.000 pr. måned er det nok nødvendigt med et varelager på 300-400.000
Har du erfaringer fra den branche? Jeg har ingen, men synes at det varelager virker helt utroligt stort i forhold til omsætning ?
Svar
Tilmeldt 13. Mar 12
Provins
Skrevet
11-05-2012 kl. 22:17
Svar
de der handler med tøj og sko , køber tit ind til et halv år af gangen
Svar
Tilmeldt 13. Oct 11
onlinesalg kan du jo gøre hjemmefra. Men det er nok ikke noget du kan leve af. Kræver en hjemmeside og nogle varer afhængig af hvad du aftaler med dine leverandører .
Svar
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Shipping-Agent
Skrevet
11-05-2012 kl. 22:22
Svar
hejsa..
jeg går med denne store drøm om at åbne min egen butik, med børnetøj og div. udstyr ?
men? hva skal der til? skal jeg have en bestemt uddannelse kan jeg evt tage nogle kurser, osv osv?
nogle der måske kan hjælpe mig lidt på vej?
Hej kan du ikke åbne op , så man kan sende dig privatbeskeder?... Har en fin lille ide til dig! :)
Svar