Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Musik til løb

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

dette er et typisk "cafe og hygge" spørgsmål, for det har absolut intet med iværksætteri at gøre. Til trods for det går jeg ud fra, at mindst 80 procent af alle aminoer er fysisk aktive (måske lidt optimistisk, men what the hell...).

Spørgsmål:

Hvordan får man musik på ørerne, imens man dyrker sport? Altså hvad er den bedste teknik, hvordan sikrer jeg mig, at høredimserne ikke falder ud af ørerne osv? Måske meget banalt, men for mig er det faktisk rimelig nyt.

Hvad fungerer bedst?

Tak på forhånd.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 13:21

Jeg plejer og sætte et stykke plaster over ørene så de ikke falder ud. 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 13:25

Jeg dyrker selv motion i Fitness World. Hver gang jeg er inde og træne, så bruger jeg min iPod Shuffle. Den har ganske normale høretelefoner og de har meget svært ved at falde ud af ørene (medmindre du vender på hovedet ;-))

Den er pænt billig - kan fås til 349,- i Elgiganten.

iPod Shuffle kan helt klart anbefales herfra. Og så er den endda lille og slet ikke i vejen

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 13:36

Tak for svarene.

Og nu spørger jeg noget helt dumt(!!):

Man downloader musikken fra nettet og overfører til iPod Shufflen? En hel ny verden åbner sig...

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)