Min website er gammel og slidt, søger en til at gi den en overhaling... |
Du får meget mere ud af at give en detaljeret beskrivelse af hvad du ønsker lavet samt for hurtige nysgerrige at give et link til din nuværende side.
Min website er gammel og slidt, søger en til at gi den en overhaling... |
Du får meget mere ud af at give en detaljeret beskrivelse af hvad du ønsker lavet samt for hurtige nysgerrige at give et link til din nuværende side. |
Hej Mahler......www.maleng.dk jeg har nogle nye billeder m.m den er ca. 10 år gammel |
Hej Larslander2 Jeg kan godt hjælpe med en opdatering :-) /Morten Designheroes.net |
Kontakt mig meget gerne :) Du kan evt. læse mere her www.orango.nu hvis du ønsker en opgradering eller en helt ny hjemmeside. Håber at høre fra |
Så vil jeg lige byde ind her, det gøres sig om vi finder frem til en løsning hvor vi opgradere din nuværende shop eller laver en helt ny en til dig. Vi tilbyder bla. Oplæring og kursus i kampagne styring og basal SEO så du er rustet godt på. Du skal være velkommen til at kontakte mig for en videre dialog. Det hele kan gøres for et fornuftigt budget og er sikker på vi kan komme frem til en løsning. Jeg vægter service utrolig højt idet jeg selv tidligere har været ude for nogle dårlige episoder, dette ønsker jeg ikke skal ske for andre der vil have sig en webshop. Mvh. Jesper Krogfelt |
Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.
Den trænger altså også til en overhaling... og en gang søgemaskineoptimering. Hvis der er nogen, der støder ind i siden uden at have søgt specifikt efter den, har du været heldig :) Jeg har helt sikkert nogle ideer, som jeg gerne vil drøfte med dig og kan komme med et fornuftigt tilbud, så du kan få et site, som genspejler den kvalitet, som man kan se, at du leverer i dit arbejde også. Så send en mail via mainmedia.dk eller en PM herinde, og lad os se, om vi ikke kan finde ud af en god løsning for dig også. |
hej jeg er igang som web integrator og vil gerne hjælpe dig at få den opdater osv videre men kan du ikke fortælle mig hvilken hjemmeside det handler om for skal jo se om det er noget jeg kan finde ud af ? |
Jeg byder også gerne ind på opgaven. Du er meget velkommen til at kontakte mig via privat besked eller gennem min hjemmeside www.webkontoret.dk, hvor du også kan se referencer. Kirsten
|
www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed
Hej Lars, Hvis du søger noget nyt, der er nemt at vedligeholde og billigt, så prøv JBS Hosting. En komplet hjemmeside fra kr. 199,- pr. måned. Ingen oprettelse eller binding. Med venlig hilsen Jeppe Birkebæk |