Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med fundraising

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kloge aminoer

Vi står i en situation hvor vi skal bruge nogle professionelle fundraisere til at finde financiering til et økologisk oplysnings og informations projekt. Når man googler fundraisere kommer der en skov af muligheder op, og det er ikke let at skelne mellem skidt og kanel.

Er der nogle herinde der har erfaringer eller gode kontakter de gerne vil dele.

Mvh Hillesen

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 13:16

Det er en jungle. I mine universitetsdage havde jeg undervisning med Lotte Jensen fra Up Front Europe, som virkelig er dygtig. Ved ikke, om hun falder inden for jeres kategori af fundraising, men hun har bl.a. lavet noget for Randers Regnskov og lign. større projekter, og så er hun velbevandret i forhold til EU og de muligheder, der ligger der: http://www.upfronteurope.dk/kontakt

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Skrevet kl. 13:21

takker

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Skrevet kl. 16:00

Vil det vaere helt urealistisk at finde nogle serioese der vil arbejde paa no cure no pay basis? 

Fra Silkeborg og København
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 2
Fra  Fundraiseren.dk Skrevet kl. 10:02

No cure no pay får mange fundraisere til at løbe væk. Der er aldrig en garanti for fondsmidler, men en krævende ansøgningsproces kommer man aldrig udenom. Vi arbejder både som professionel konsulent, men også på "pro bono" basis (udelukkende succesfee af indkomne midler), hvis projektidéen er stærk nok og der er åbenlyse støttemuligheder. Når du siger økologisk informations- og formidlingsprojekt, så kunne der meget vel være relevante støttemuligheder, men det beror på en nærmere dialog.

Hvis I stadig leder, så kontakt mig gerne for et uforpligtigende vurdering af jeres idé.

Hilsener

Dennis

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Skrevet kl. 12:54

takker. Tjekker lige jeres hjemmeside, jeg skal have møde mandag ogt et muligt projekt. Det kan være jeg kommer tilbage til jer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)