Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1. 2. 3. og 4. plads på Google

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Skal lige tjekke om jeg har forstået/set korrekt, eller om der er noget jeg har overset.

Jeg har søgt på "leverandør af hjemmesider" på Google, og her ligger min virksomhed nr. 1, 2, 3 og 4. For en god ordens skyld loggede jeg ud af min Google konto, men ligger stadigvæk på disse placeringer. Hvad siger Jeres søgninger på denne sætning?

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Stor københavn
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:22

Den er god nok Yes

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 23:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Joakim Hey - PRIMER:

Den er god nok Yes

Sygt... Opdagede det først her til aften, da jeg kunne se at 25 personer har søgt på denne sætning i dag.. NICE!!!

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:25

Hej Anders,

Det gør du også herfra. 

Jeg tænker lidt at der næsten aldrig er nogen, der søger det. Ligesom jeg længe lå nr 1 og 2 på "SEO KBH", men nu har jeg slettet den side. 

Hvis der er nogen, der søger det, så må du nok forberede dig på at andre der har læst det forsøger at tage et par pladser, for det har jeg også selv oplevet når jeg har pralet med mine placeringer herinde - så nu er jeg bare stille om det næste gang jeg når til tops efter Pingvinen :-D

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 23:28

Gita Street:

Hej Anders,

Det gør du også herfra. 

Jeg tænker lidt at der næsten aldrig er nogen, der søger det. Ligesom jeg længe lå nr 1 og 2 på "SEO KBH", men nu har jeg slettet den side. 

Hej Gita

Takker for din kommentar - som altid! Du kan have ret i, at det ikke er et stort segment som søger efter lige netop denne sætning. Dog synes jeg at selve sætningen rækker ud til en gruppe, som står og skal vælge en leverandør af en hjemmeside... og hov... det er jo netop mig!!! hehe.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:28

Hos mig ligger du også 1,2,3 og 4 det er super godt gået , det er rigtigt dejligt se det lykkes super sejt gået Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:32

Anders Helbo:
Dog synes jeg at selve sætningen rækker ud til en gruppe, som står og skal vælge en leverandør af en hjemmeside... og hov... det er jo netop mig!!! hehe.

Du har ret - og ja, det er en superfed følelse at ligge øverst med flere sider. Forstår det alt for godt. Det er superfedt - og superflot gået :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 23:33

Mikael christiansen:

Hos mig ligger du også 1,2,3 og 4 det er super godt gået , det er rigtigt dejligt se det lykkes super sejt gået Big Smile

Tak for det Mikael. Bl.a. kan jeg takke dig for dine mange gode indlæg du skriver, når folk beder om en bedømmelse af deres hjemmeside. Her kommer du ofte med lidt tips til SEO, som jeg da også har benyttet mig af. Takker.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 23:57

Gita Street:

Anders Helbo:
Dog synes jeg at selve sætningen rækker ud til en gruppe, som står og skal vælge en leverandør af en hjemmeside... og hov... det er jo netop mig!!! hehe.

Du har ret - og ja, det er en superfed følelse at ligge øverst med flere sider. Forstår det alt for godt. Det er superfedt - og superflot gået :-)

Takker og bukker! :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)