Skal lige tjekke om jeg har forstået/set korrekt, eller om der er noget jeg har overset.
Jeg har søgt på "leverandør af hjemmesider" på Google, og her ligger min virksomhed nr. 1, 2, 3 og 4. For en god ordens skyld loggede jeg ud af min Google konto, men ligger stadigvæk på disse placeringer. Hvad siger Jeres søgninger på denne sætning?
Jeg tænker lidt at der næsten aldrig er nogen, der søger det. Ligesom jeg længe lå nr 1 og 2 på "SEO KBH", men nu har jeg slettet den side.
Hvis der er nogen, der søger det, så må du nok forberede dig på at andre der har læst det forsøger at tage et par pladser, for det har jeg også selv oplevet når jeg har pralet med mine placeringer herinde - så nu er jeg bare stille om det næste gang jeg når til tops efter Pingvinen :-D
Jeg tænker lidt at der næsten aldrig er nogen, der søger det. Ligesom jeg længe lå nr 1 og 2 på "SEO KBH", men nu har jeg slettet den side.
Hej Gita
Takker for din kommentar - som altid! Du kan have ret i, at det ikke er et stort segment som søger efter lige netop denne sætning. Dog synes jeg at selve sætningen rækker ud til en gruppe, som står og skal vælge en leverandør af en hjemmeside... og hov... det er jo netop mig!!! hehe.
Dog synes jeg at selve sætningen rækker ud til en gruppe, som står og skal vælge en leverandør af en hjemmeside... og hov... det er jo netop mig!!! hehe.
Du har ret - og ja, det er en superfed følelse at ligge øverst med flere sider. Forstår det alt for godt. Det er superfedt - og superflot gået :-)
Hos mig ligger du også 1,2,3 og 4 det er super godt gået , det er rigtigt dejligt se det lykkes super sejt gået
Tak for det Mikael. Bl.a. kan jeg takke dig for dine mange gode indlæg du skriver, når folk beder om en bedømmelse af deres hjemmeside. Her kommer du ofte med lidt tips til SEO, som jeg da også har benyttet mig af. Takker.
Dog synes jeg at selve sætningen rækker ud til en gruppe, som står og skal vælge en leverandør af en hjemmeside... og hov... det er jo netop mig!!! hehe.
Du har ret - og ja, det er en superfed følelse at ligge øverst med flere sider. Forstår det alt for godt. Det er superfedt - og superflot gået :-)