Hej Annette,
Min personlige reaktion var 50/50 til godt og dårligt, da jeg besøgte den fra min iPad tidligere i dag. Jeg er sikker på det kan gøres en anelse bedre sprogligt og med tegnsætning. Som allerede nævnt vil det give rigtigt meget at indikere et hint om svartider.
Mht den sidste er det en hel sætning. Når den er i "fed" synes jeg det er mindre læsevenligt end hvis det er i normal tekst - og det har jeg læst 117 gange at andre også synes. Drop i øvrigt at lave en forkortelse "vedr.", det er fuldstændigt kontra det jeg kan se I forsøger på :-) For det første skulle det ikke forkortes for at spare de par bogstaver - og for det andet er "vedrørende" et ret formelt ord, hvor jeg tror I forsøger at være "tilgængelige" og "uformelle" i tonen. "vores varer eller webshop" er fuldstændigt overflødigt. Bortset fra spam, så hvis folk skriver til jer, så er det til jer de skriver - og de ved det godt.
Blot lidt tanker om udkast her:
Vi vil gerne høre om dine ønsker, spørgsmål, kommentar, ris, ros eller andet, vedr. vores varer eller webshop
=
Skriv endeligt med kommentarer, spørgsmål, ris og ros. Vi sætter stor pris på det og svarer så hurtigt som muligt.
En eftertanke igen er at når jeg tænker på folk, der kan være i målgruppen, så kan de muligvis blive særligt glade for at jeres formular trods alt er mere personlig end formel. Det tror jeg kan betyde meget for den målgruppe jeg tror I har.
Hvis det var mig, ville jeg forsøge at hive fat i Michael L. Aagaard, da han er superdygtig og har specialiseret sig i netop dette. Hvis ellers han har tid fra sine foredrag i USA.
http://online-tekstforfatter.dk/