Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iphone 4S - Flækket skærm..

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne have lov til at anbefale BLS Teknik - de er super professionelle, gode priser og laver din telefon hurtigt!

Jeg havde smadret min HTC telefon skærm OG glas - og fik det ordnet super hurtigt.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 19:20

Henrik Nielsen:

Hej Martin,

Ja det har jeg tænkt over. Men hvis jeg evt. får lavet den (sat ny skærm i) - hvordan skal de så evt. kunne se det? Det kan de vel ikke lige umiddelbart.

Der har været snakket om forskellige kvaliteter indenfor skærmene. Så om det kan ses ved jeg ikke, der er jo stor prisforskel hos de forskellige, så jeg ville nok først spørge hos Telia og derefter vurdere om jeg ville holde fast i garanti...

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 32
Fra  iMadeus.dk Skrevet kl. 20:27

Hej Henrik

Hvis du får lavet det hos nogle andre end Telia, så sørg for at der i det mindste er en LG LCD på dit produkt da alle andre producenter af LCD sjældent holder mere end et år uden at blive mere gullige i det, som burde være hvidt. Der er mange værksteder som ikke ved hvad de sælger så spørg dem for en sikkerheds skyld.

VH

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:41

Henrik Nielsen:
Ja det har jeg tænkt over. Men hvis jeg evt. får lavet den (sat ny skærm i) - hvordan skal de så evt. kunne se det? Det kan de vel ikke lige umiddelbart.

Udgangspunktet er at garanti og reklamation er bortfaldet, da telefonen har været udsat for fysisk overlast. Den eneste måde du kan beholde den på er, ved at lade et autoriseret værksted reparere den. Dvs. de reparerer ikke, men ombytter telefonen. Jeg kan ikke priserne i hovedet, men det er et sted mellem 2.200 kr. og 4.000 kr. afhængig af model.  Vælger du at sende den ind for at få en pris på reparation, skal du være opmærksom på at de tager min. 250 kr. i gebyr for at sende telefonen retur, hvis du vælger at takke nej til tilbuddet. Betaler du ikke dette gebyr, skrotter de telefonen.

Du kan selvfølgelig vælge at få den repareret på et uautoriseret værksted, som eksempelvis vores. Problemet med dette er at det ikke er muligt at få fat i en original skærm, uanset hvor hårdnakket kineserne vi køber dem af påstår at det er originale dele. Jeg har en ide om at alt er originalt i Kina :o)

Vælger du at reparere telefonen på sådan et værksted, er det mest sandsynligt at du fremover vil få afvist eventuelle reklamationer på et autoriseret værksted, da de er ret gode til at spotte kopierne. Dog har vi haft en sag hvor vi har skiftet skærmen for en kunde, der efterfølgende fik lavet en anden garantireparation. Men det er mere undtagelsen end det er reglen.

Men lad os bare krydse fingre for at du har et abonnement eller en mobilaftale med forsikring, så slipper du for alle andre tænkte scenarier :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 278
Skrevet kl. 01:04
Hej

Jeg får LCD skærm og bagskærm til iPhone, hvis du kan lave det selv.

Ellers kan du sende det til mig og det bliver lavet til en pris der hedder.

800kr

Fragten til os betaler du og vi betaler retur forsendelsen.

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 01:49

Hey :-) 

Hvis det er en selvforskyldt skade (hvilket det jo er), så dækker reklamationsretten ikke - heller ikke hvis det nu var din hund som løb ind i  dig, så du tabte den osv.

Telia gav en forsikring med, hvis man købte telefon, for ca. 1/2 år siden - det er udløbet nu. Så hvis den er købt her for nyligt, så har du højst sandsynligt ikke fået den gode med i pakken.

Hvis du ønsker at beholde din reklamationsret, så er den eneste mulighed, at få indsendt telefonen hos Telia - og ikke gøre brug af et eksternt værksted.
Så vidt jeg kan forstå på min onkel - som arbejder i Arepa (bla. Apple certificeret værksted), så er der ingen i DK, som er certificeret til at udfører reps på iPhones - kan ikke lige huske forklaringen på det.

Så det fx Telia gør, er at sende den til SWAP, og derefter vil du få en ny, med 2 års reklamationsret. Indsendelse til SWAP koster i Telenor 1700-2100 kr, men Telenor gør brug af eget værksted, som det eneste teleselskab i Danmark - de sender så det beskadiget produkt videre til Apple, og derefter dækker Apple vidst omkostningerne - dvs. at man får en SWAP unit til indkøbspris.

Telia gør brug af et eksternt værksted - som så sender produktet videre til Apple. Det eksterne værksted kan jo så selv prisfastsætte hvad en swap for Telia skal koste - og så kan Telia selv bestemme hvad du skal give :-)

Så, det billigste vil nok være, at sende den til ekstern rep, som har det originale glas fra Apple - dvs. kun Apple certificerede værksteder har dette.
hvis det er, så kig på www.arepa.dk .. kender ikke lige til andre certificerede værksteder.

/Millard 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)