![]() |
Dato: 31-05-2007 16:30:19 Forfatter: Niels Henriksen - Netopcom Det er sgu da godt nok imponerende..... godt gået Martin...![]()
Tak for det :-)
Dbh Martin
![]() |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Tak for det :-) Dbh Martin |
Jeg kender til 5 virksomheder der er solgt gennem Amino Virksomhedsbørs, men jeg kan se at der er 150 af slagsen der er blevet slettet med tiden, så mon ikke det rigtige tal er noget større ? Hvis du har solgt gennem Virksomhedsbørsen, så smid mig lige en mail martin@thorborg.dk det er jo rart at vide hvad der sker. Dbh Martin |
Jeg har købt en "amino" shop, dog ikke via virksomhedsbørsen, så ved ikke om den tæller med? (ellers ville den ha været sat til salg der) Og iøvrigt tak til dig Thorborg, for at ansætte den tidligere ejer af shoppen i spamfighter, så blev det nemlig muligt for mig at slå til ![]() Mvh Tranberg |
Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk
Det er klart at det bliver sværere at finde det man leder efter, når antallet annoncer stiger. Så det er vi helt sikkert opmærksomme på, og vi har for nyligt lavet nogle filtre på forsiden, og der vil også komme andet hjælp til at finde de annoncer man er interesseret i. Mvh. Joachim |
Mvh. Joachim Lykke Andersen
|
Dato: 25-07-2007 09:42:03 Forfatter: Joachim Lykke Andersen Dato: 25-07-2007 00:53:17 Forfatter: kejseren Jeg kunne nu godt tænke mig en advanceret søgefunktion på Børsen' Det er klart at det bliver sværere at finde det man leder efter, når antallet annoncer stiger. Så det er vi helt sikkert opmærksomme på, og vi har for nyligt lavet nogle filtre på forsiden, og der vil også komme andet hjælp til at finde de annoncer man er interesseret i. Mvh. Joachim Syntes også at siden er lidt bleg i forhold til den hvide tekst i den nederste del af siden, så man skal næsten sidde og knibe øjne for at se hvad der skal stå. Måske skulle i overveje en anden farve end lige hvid - eller en anden mørkere nuance på den grønne. Og så er sidenumrene uden for ramme, her mener jeg nr 1 som det første tal i rækken - som man kan se i bunden. Jeg bruger FireFox ![]() |
Supply Chain blæksprutte
Dbh Martin |
Hej, Har googlet lidt, og er nået frem til: LNP Group ved ikke hvor aktuelle de er, men der står "virksomheder til salg" og "virksomheder købes" så må formode at de også er en konkurrent.... Iøvrigt flot billede, Martin ![]() |