Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjproducent i Ukraine/Polen!

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Breindal
Tilmeldt 8. May 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle iværksættere.

Jeg er ved at starte mit eget børnetøjsfirma, har fået designet 10 styles til både drenge/piger. Jeg har før arbejdet på at skulle have mit tøj produceret i Kina, men eftersom det er svært at kvalitetskontrollere løbende vil jeg hellere arbejde på at få det produceret i Ukraine eller Polen!
Jeg har forsøgt at ringe adskellige tøjproducenter op, men de forstår overhovedet ikke engelsk - er der en der evt. kender en tolk eller fabrikker de kan anbefale? Håber MEGET der er en der kan hjælpe da jeg sidder lidt fast..
De bedste hilsner

Emilie

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender da en tolk :) Skriv PM

Fra Århus
Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender een, evt. 2, ukrainere. De er ikke tolke, men kan engelsk og selvfølgelig ukrainsk og russisk.

Skriv i pm hvis du vil i kontakt:-).

Mange hilsner

Simon

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Emilie

Har du fået lavet måleskema eller mønstre til dine designs? Det vil jeg klar anbefale dig. Ellers er det svært at få en god pasform.

minimum sende måleskema samt grundforme ud.

Jeg har kontakter, f.eks. www.sourcinghouse.com jeg har også kontakt til Kina, eller skriv til dorte kjeldsen hun sidder i Kina og er herinde.

bedste hilsner 

Pia

Fra Breindal
Tilmeldt 8. May 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,
Min designer har lavet måleskemaer - så mangler bare en super god producent som levere og er stabil og i god kvalitet! Anyone? Vil gerne bestræbe mig på at arbejde med sydøst Europa da det er lettere at holde kvalitets kontrol.
Kh Emilie

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emilie,

Jeg vil anbefale dig at producere i Tyrkiet pga. kommunikationen og kvaliteten.
Derudover er minimum ikke så højt som i Asien.

De er ekstrem dygtige til tekstil - Vi har rigtig mange leverandører som producerer dernede.

Fra Breindal
Tilmeldt 8. May 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Men arbejdskraften er jo meget dyrere i Tyrkiet end Ukraine?

Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emilie,

Har du forsøgt dig med Indien?

Jeg har boet i Nordindien i 3 år (Delhi), og kender til to skandinaviske piger, som arbejder selvstændigt med production af tøj. De er hhv:

Linda Augustsson (svensker), www.continuumba.com, email: linda@continuumit.com - hvis disse ikke virker, så kan Linda findes på FB og Linked-in.

Birthe Foster (dansker), www.pure-production-india.com/contactus.html, email: foster@pure-production-india.com

Du er velkommen til at hilse fra mig.

Held og lykke.

Bedste hilsner,

Casper Høgfeldt

 

 

 

 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emilie. 

Muligvis jeg kan hjælpe dig. Jeg har produceret 10 år på Mauritius & Madagaskar, med gode referencer til danske designers og brand names. Det er godt lidt længere væk end du forespørger, men siden det er kvalitet og kvalitets kontrol der synes at være af høj priotet og det er mit job:) 

Har det interesse og ønsker du at høre mere send mig en mail på mikkel@intnet. mu

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)