Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af færdiglavet hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en side hvor man kan købe en færdig lavet hjemmeside?

Skal bruge en hjemmeside ala unibet, bet365 osv, men at få en lavet fra bunden har jeg opdaget er for dyrt, så søger en færdiglavet, som bare kan rettes til..

På forhånd tak

Tilmeldt 27. Apr 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:03

?

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 14:50

Jeg tror ikke du finder mange færdige bettingsites, som andre "forærer" væk for en slik.

Lige en bi-bemærkning. Hvis du vil starte en sådan virksomhed op, skal du lige være opmærksom på de meget strenge krav der er i Danmark. Bare inden du poster en stor pose penge i projektet :-)

Venligst

Brian Phillip

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:05

Tror det er skræmmende dyrt at starte en bettingside. Ikke blot det avancerede system og behandling af penge igennem system men også det at få lov til at være et bettingside. Desuden tror jeg man skal stå med et stort startkapital til markedsføring. HVem skulle gide at starte på din side og oddse når de kan starte på en anden bettingside og få smidt 1000 kr til betting oveni igennem deres bonusordning? 

Alåtst; hvis du ikke brænder enormt meget for at starte det og ikke har et rigtig stort startkapital, synes jeg du skal droppe projektet. 

Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 15:16

Det kræver vildt mange penge. Jeg arbejder for bet365, og det er møg dyrt at starte op. Selvfølgelig tjener de godt på det, men det har virkelig kostet mange millioner at starte det op fra bunden.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)