Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen rank på google.dk?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Engholm:

BilligLEDBelysning.dk:
den har så tilgengæld 390000+ backlinks

Er du sikker? Jeg kan ikke se dem, jeg ser kun 59 backlinks og de fleste fra amino. Det kunne være købe backlinks.

Det er overskrift.dk der har de backlinks

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 13:44

NY:

Emil Engholm:

BilligLEDBelysning.dk:

Er du sikker? Jeg kan ikke se dem, jeg ser kun 59 backlinks og de fleste fra amino. Det kunne være købe backlinks.

Det er overskrift.dk der har de backlinks

Okay. Jeg ser stadig ikke de mange andre backlinks.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:53

Det er vist ikke så længe siden du har omdøbt dine urler og lavet 301 Redirect som denne:
http://www.billigledbelysning.dk/3-w-led-paere/ til denne:
http://www.billigledbelysning.dk/3-w-led-paerer/ 

Du har gjort det flere steder. Dvs du har en hulens masse Duplicate Content. Og ikke meget tekst - på de enkelte sider i øvrigt. Ikke at teksten ville hjælpe hvis du bliver ved at lave DC.

Jeg tror dine rankings bliver betydeligt bedre når Google har reindekseret dit site helt og ikke længere har DC i sit index.  

Om du evt har fået overoptimerings penalty pga for søgte ankertekst-links i forbindelse med "Pingvinen" skal jeg ikke kunne sige. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Trekroner
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 67
Fra  3D Skrevet kl. 13:56

Emil Engholm:

BilligLEDBelysning.dk:

jeg ved ikke rigtig hvad overskrift.dk går ud på, kan bare se den har fandens mange external backlinks på majesticseo.com
men jeg får to forskellige resultater et på 27000+ og et tpå 390000+ alt efter hvilken om jeg er logget ind eller ej
(ps tror 390000+ er med internal links og de 27000+ reelle backlinks)
men jo ellers passer det med 59 backlinks, men om google ser det som noget negativt at få et link fra overskrift.dk ved jeg ikke?

3D maskintegninger til produktion

Fra Trekroner
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 67
Fra  3D Skrevet kl. 14:02

@ Gita

ja tror det er en del af forklaringen som du skriver det, tak for input - jeg ser tiden an og får lavet noget mere tekst også

3D maskintegninger til produktion

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

klart mere forskellige titler på undersider lidt mere tekst de sider der kun er links videre til andre sider .

men når inden i et lille emme område kommer skal man selvfølgelige tænke mere hver side jo mere du forklare om samme jo mere skal man tænke sig om for det er samme kerne ord der nævnes , du forklare flere fatninger samme start tekst flere gange prøv sætte lidt forkelle uden siden mister bruger venligheden for søgeord optimering skal man ikke kun tænke på søgeord optimering , der kommer brugerne først og vis bruger ikke forstår siden er det bedste ikke ændre teksten for meget , for jeg tror på ved tænke konstant i bruger venligheden og forklare sit produkt bedste skal du nok vinde til sidste

pingvin opdatering er gået meget efter ikke forklare for meget under emmer med samme ord igen og der er en balance gang imellem bruger venligheden og søgerobotter  , men prøv såvidt muligt satse på brugervenligheden, det er dem som er dine kunder altså mennesker

at få links fra overskrift.dk  det skulle ikke betyde noget negativt ellers kunne man jo bare tilmelde sin konkurrent den side , så den tror jeg ikke lige på , det skulle betyde noget som helst

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 18:26

Mikael christiansen:
pingvin opdatering er gået meget efter ikke forklare for meget under emmer med samme ord igen

Hvor har du det fra ?

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:47
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jonas Jørgensen:

Mikael christiansen:
pingvin opdatering er gået meget efter ikke forklare for meget under emmer med samme ord igen

Hvor har du det fra ?

et søgeord optimering firma har forklaret mig det , men mon ikke dembid og thomas og de andre søgemakine hajer snart skriver om denne nye opdatering

her kan jeg se hvad den seneste opdatering går ud på og det er viste links  http://www.demib.dk/google-penguin-panda-1311.html, så måske har jeg taget fejl , men jeg læser videre og prøver finde ud ad hvad denne her opdatering er omkring

her vist den bedste forklaring jeg kunne finde på google http://mattsmarketingblog.com/seo/the-google-penguin-update/ eller er den bedre fordi den skriver lidt mere om overoptimering sider den går efter, fordi jeg tror det , men når jeg kunne ikke læse de samme ord i de artikler så jeg er ikke hel sikker

okay et andet sted skriver også om overoptimering her http://www.hmtweb.com/marketing-blog/penguin-update-initial-findings-unnatural-inbound-links/ men den snakker også meget om links , men skriver også om titler de kan virke lige lovligt overoptimeret

vis der er nogle der ved noget mere om emmet , må de gerne give feedback som du sikkert kan læse er jeg selv lidt i tvivl , men man lære altid ved feedback , så man kan lære noget mere

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:01

Der er ingen andre end google, der ved noget lige nu - ud over det som google selv har fortalt os.

At der så er massevist af mennesker, der tolker den officielle udmelding fra Google - ja det må være deres hovedpine, jeg tror nu lige jeg venter til Penguin opdateringen er fuldt udrullet og indekset er blevet rettet inden jeg begynder at vejlede folk til noget som helst i den forbindelse.

Se på dit eget site Mikael, det er strøget helt i bund på mange vitale søgeord - har du benyttet dig af de teknikker du selv beskrev? Nææææ vel. (det er i øvrigt keyword stuffing)

Har du benyttet dig af unaturlige links, øhh ja - det har vi vist alle til en vis grad.

Lige nu ved vi kun lidt om hvilke områder, der er pillet ved i algorithmen og hvilken hensigt google har med pilleriet, men ingen ved hvor aggressivt der reguleres indenfor hvert område, hvor meget der skal til at få en penalty osv.

Det finder vi ud af, så snart vi kan begynde at teste - men det er sku lidt svært at gøre før Penguin er udrullet 100%. Dit eget site fik høvl fra ca 3 dage siden og ikke d.24 april som mange andre, så den er i live endnu.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:22

mit site har ikke rigtigt fået vilde høvle nogle ord op ad andre ned ad , men jeg google har aldrig været den største kilde til mine besøgene på min side men jeg vil selvfølgelige gerne ligge nummer 1 alt , det er ikke afgørende for mig .

jeg deltaget lidt debatter så det er naturlige links , men man skal første og fremmest  vide google er ikke alt i denne her verden

jeg vil i hvert fald forsætte med at forbedre min side og jo vis det er stripper skriver jeg stripper dog er emmet ikke stort så måske skulle man nogle gange finde andre ord at skrive på siden med mere , men det virke måske naturligt efter den seneste opdatering at gøre det men der går brugervenligheden væk hvad jeg forstår skal der ikke mange gange stå samme ord og men i alt skal satse på forbedre siden for det er mennesker og ikke søgerobotter der er kunder og det er mennesker der besøger ens side og bestiller en stripper.

jeg er derved ikke faldet i besøgene noget der kan mærkes , men det siger mig også det er ikke afgørende ligge nummer 1 med alt dejligt med jeg jeg har aldrig fattet det ikke bare eksplorer i antal besøgene til den vilde forskel når man stiger og falder på google

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)