Ifølge flere af vores amerikanske kunder, er Quickbooks et af de førende online regnskabsprogrammer i USA.. |
Kender begger versioner af QB ...
Ifølge flere af vores amerikanske kunder, er Quickbooks et af de førende online regnskabsprogrammer i USA.. |
Kender begger versioner af QB ... |
Begge versioner - Hvilke versioner mener du? Der er forskellige tilvalg til systemet men er det ikke samme grundplatform? /Niels |
ja jeg kender godt quickbooks har brugt det en smule men jeg bruger selv waveaccounting.com som er et gratis online system og ganske super til små og mellemstore virksomheder |
Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk
Tak for dit indlæg. Bruger du det i DK eller i USA? Waweaccounting ser også godt ud, men jeg er mere ude på at finde ud af hvilket system der er mest populært i USA til små og mellemstore virksomheder. /Niels |
Kig evt på freshbooks.com det har vi med succes brugt det sidste års tid |
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl
Mener Quickbooks Online og Quickbooks Pro til Desktop. Det er det mest brugte til små og mellemstore virksomheder i USA. Men også Peachtree er meget brugt. Det er dejligt nemt til alt du skal bruge i USA. Det kan sammenlignes med economic i Danmark. |
Hvis det er dit mål så er det helt klart Quickbooks eller Sage ERP løsningerne. Jeg kan ikke huske hvad SAGE produkterne hed tidligere men de har været igennem det samme som Navision og Damgaard systemerne gjorde i Danmark. Quickbooks kan integreres via plug ins med stortset alt. Der er tilbudssystemer, konfiguratorer, CRM systemer... og alt fungerer sammen (bare ikke i Danmark) Systemet har været nævnt her flere gange, men der er ikke rigtig nogen vidensbasis i Danmark. MVH Jens |
Tak BroncofanDK! Har været på iværksættermesse på SoHo i København i dag. Mødte nogle fine fyre fra E-conomic som fortalte at man sagtens kan bruge deres system i USA, det kræver blot at man importerer en amerikansk kontoplan. Udfordringen er support og tidsforskellen til UK som deres tætteste lokation i forhold til kundeservice. Netop kendskabet til quickbooks i Danmark gør at vi stadig er lidt usikre i forhold til hvilket økonomisystem vi skal vælge at bruge som strategisk samarbejdspartner, fremadrettet i USA. Indtil videre skal I alle have tak for hjælpen! Vi tager til New York i juni og fortsætter vores videre udvikling. Mvh. Niels Vinterservice.com Et lille klip fra SoHo i København i dag 23.05.2012: |
Niels, |