Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny billig Google +1 service

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 18:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Den der tekst er fra midten af 2011, hvor Google + blev lanceret til at starte med. Der er sket en hel del siden da.

Desuden:

Eksperimentet dér blev udført af prominente personligheder (Rand Fishkin), der har adgang til en imponerende mængde af internetferme mennesker. Med det forsøg der fik siden ikke alene en masse +1'ere fra prominente mennesker med mange personer i deres netværk, men også et ordentligt læs links (fra Rands egen G+profil fx).

Det kan på ingen måder sammenlignes med 200 +1'ere fra den ene dag til den anden fra falske profiler uden nogle personer i deres netværk what so ever. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:15

Elham Khoja:

Man skal også tænke på at det giver troværdig at have google +1'ere på ens hjemmeside. 

Linket nedenunder kan man se hvilken virkning Google +1'ere kan have:

http://seo-hacker.com/google-affect-seo/

korrekt det viste jeg også godt at google plus har en effekt , men hvad siger google  til de købte google plus som er inaktive, det går jeg ud fra, at  de er og det er ikke aktive de google plus profiler der giver likes

undersøgelsen er desuden gamle som den anden bruger også skriver og der er andre ting der påvirket helheds billedet som jeg læser artiklen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 18:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Du burde lige overveje dit domæne.

At du har lov til at eje det domæne er næsten for godt til at være sandt.

Trods at Google's service er et "+" istedet for "plus", så vil jeg næsten tro, at de alligevel har rettighederne til navnet, og så må du desværre ikke gøre nytte af det.

Bare en lille advarelse,

Mvh

Marco Poul

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Mar 12
Skrevet kl. 18:24

I kan jo ikke bare konkludere at alle +1'erne er fake og fra bots bare fordi det er billigt. De er allesammen rigtige mennesker... Og der er ikke særlig mange der bruger google+, så de fleste af de +1'ere man får er nok fra folk med meget små netværker, om man køber eller ej. 

Marco Poul:

Hej,

Du burde lige overveje dit domæne.

At du har lov til at eje det domæne er næsten for godt til at være sandt.

Trods at Google's service er et "+" istedet for "plus", så vil jeg næsten tro, at de alligevel har rettighederne til navnet, og så må du desværre ikke gøre nytte af det.

Bare en lille advarelse,

Mvh

Marco Poul

Tak for informationen, der er dog mange engelske hjemmesider der har lignende domæne navne.

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 18:34

Nå for søren. Det var nu heller ikke sådan at jeg ville have dig til at få et andet domæne, blot et lille fif om, at de måske vil tage fat i dig. Men måske er de lige glade.

Mvh

Marco Poul

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Mar 12
Skrevet kl. 18:36

Tror også jeg skifter til noget andet, hvis jeg får mere trafik :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

David Brodin Larsen:

Smid mig lige en mail på info@selskabsraadgivning.dk  så er jeg på Cool

Kanon godt tænkt at fortælle i et offentligt debatforum, der læses af Google, at du lige er frisk på at købe dig til +1 ;-)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)