Det lyder måske som noget vi godt kunne være interesseret i at benytte. Men hvor kommer clicksne fra, og hvad er det nærmere at fordelen er ved mange +er?
Hey :) Størstdelen af +1'erne kommer fra USA/Europa. Flere +1'ere = højere ranking hos Google, men de skal også se naturlige ud, så derfor levere vi maksimum 200 +1'ere om dagen.
At en stor mængde +1'ere resulterer i højere placeringer i søgeresultaterne er endnu ikke bevist. Man kan sagtens forestille sig, at Google stadigt er meget tilbageholdende med at tillægge +1 en særligt stor værdi udenfor de interne netværk blandt Google-profiler netop af den grund, at så mange (uden held) forsøger at manipulere med dem.
Google bliver klogere og klogere. At man skulle kunne manipulere søgeresultaterne med Googles egen anbefalingstjeneste ved en stor mængde +1'ere leveret af automatsoftware med falske Google-profiler er mere end almindeligt tvivlsomt. Det er lidt ligesom at købe Facebook-likes. Det ser flot ud på siden, men det hjælper absolut ingenting, da Likesne aldrig vil konvertere til noget som helst. Dette vil disse +1'er heller ikke, da ingen personer har de falske profiler i deres netværk og søgeresultaterne derfor ikke vil blive påvirket.
Højere placeringer i søgemaskinerne kommer fra godt indhold og kvalitetslinks. Ikke fra 200 falske +1'ere. Derfor er det ikke helt fair at lokke potentielle købere med, at de får en højere ranking med det her.
Jeg siger ikke at det ligepludselig får dig nummer 1 på alle søgeord, og selvfølgelig er godt indhold og kvalitetslinks vigtigst. Men jeg læste om en undersøgelse der viste at 70 google +1 var nok til at øge trafikken med 20%. Dette er nok mere et lille touch som også kan være med til at gøre en forskel.
Kan du ikke linke til den undersøgelse, der viser, at 70 udenlandske autogenerede +1'ere fra falske profiler øger ens søgetrafik med 20 % ? Dén tror jeg simpelthen ikke på.
Troværdigheden ar undersøgelsen kan selvfølgelig diskuteres. Jeg kan dog ikke lige huske hvor jeg læste det henne. Men man kan prøve at søge på "Google plus one seo", der er rigtig mange der mener at det giver et boost. Det kan godt være det ikke er bevist, men der er rigtig mange der har oplevet at det hjælper, men jeg er absolut ikke SEO ekspert, så jeg er nok ikke den klogeste på emnet, jeg tror bare på resultaterne.
måske på kort sigt give det noget , men på langt sigt , er de rigtige likes der giver noget selv om det er færre google bliver klogere og klogere med tiden , derved sats på et godt indhold og høj aktivitet på google plus .
du kunne sagtens vejlede hvordan man får gang i siden , men i alt kræver det arbejde og det tror jeg er den bedste løsning i sidste ende
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows