Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

9 flotte, gratis logoer til dig fra mig!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Aminoer.

Jeg var, sammen med en partner, i gang med at lave et webshopprojekt et par år tilbage, hvor jeg skulle sælge logoer.

Projektet blev aldrig til noget, så logoerne har bare samlet støv. Derfor giver jeg nu alle 9 væk gratis.

Se de gratis logoer her 

Der er alle lavet i illustrator, så du nemt kan udskifte navnet med dit eget og kan frit benyttes til både private og kommercielle formål. 

Lidt opmærksomhed vil man naturligvis gerne have, så hvis nogle af Jer gider retweete mit tweet fra tidligere i dag omkring emnet, så vil det være en Win/win. Jeg får lidt omtale og flere folk kan benytte de gratis logoer. Min twitterprofil kan findes her: https://twitter.com/#!/rasmushoeks

Forsat god torsdag til Jer alle!

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:44

Super flotte logoer!, vil dog ikke benytte mig af dem da jeg ønsker at mine kunder får noget unikt, som ingen andre har.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 14:54

Samuel Blander Glaes:

Super flotte logoer!, vil dog ikke benytte mig af dem da jeg ønsker at mine kunder får noget unikt, som ingen andre har.

Tak. Kan sagtens forstå du gerne vil udvikle dine egne unikke logoer. Og jeg tror bestemt de fleste helst vil have noget unikt. Dog ved jeg, der er rigtig mange derude, som gerne vil have et flot logo, men ikke vil betale det et sådant koster. Disse logoer er til dem! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:59

Super flot af dig. Jeg har nuppet nummer 4 fra toppen! :-). - Btw, mega flotte logoer :-)l.

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 15:15

Fedt, fedt, fedt :-)

Har nuppet 5'eren, synes den er fantastisk.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 15:31

Flotte logoer. Når jeg har fundet et navn, vil jeg bestemt bruge et af disse logoer.

Kan du eventuelt udskifte "firma navn" med det kommende navn, hvis vi aftaler, at jeg sender en SEO artikel i din retning?

.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:45

Jonathan Hansen:

Flotte logoer. Når jeg har fundet et navn, vil jeg bestemt bruge et af disse logoer.

Kan du eventuelt udskifte "firma navn" med det kommende navn, hvis vi aftaler, at jeg sender en SEO artikel i din retning?

Først og fremmest tak. Og dernæst: Nej, det kan jeg desværre ikke. Jeg er ikke så interesseret i de såkaldte "seo artikler" og jeg vil ikke bruge tid på logoerne.

Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 17:42

Hejsa

Fede logo'er!

Jeg vil bare spørge om om du kunne tænke dig, at se på et logo som jeg har fået lavet til mig selv. Kunne være rigtig dejligt hvis du kiggede lidt på den og lave lidt om i den. 

Det er et logo til nogle t-shirts som jeg skal have lavet. Du kan evt. sende mig din mail, så sender jeg billedet, og fortæller lidt mere :).

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 18:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Til folk, der skriver privatbeskeder omkring at jeg skal lave logoer til dem, og andre, der kommenterer her i tråden:

Jeg er ikke interesseret i hverken at sælge eller rette i Logoer. Jeg tager ikke designopgaver ind og svarer ikke på private beskeder omkring logodesign.

Logoerne er gratis og i blogposten ligger en zip-fil med alle illustratorfilerne. Hvis ikke du - eller hvem end du har til at hjælpe dig, selv kan finde ud af at downloade logoerne og ændre på firmanavnet, så er disse logoer ikke noget for dig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:45

Rasmus Hoeks:

Til folk, der skriver privatbeskeder omkring at jeg skal lave logoer til dem, og andre, der kommenterer her i tråden:

Jeg er ikke interesseret i hverken at sælge eller rette i Logoer. Jeg tager ikke designopgaver ind og svarer ikke på private beskeder omkring logodesign.

Logoerne er gratis og i blogposten ligger en zip-fil med alle illustratorfilerne. Hvis ikke du - eller hvem end du har til at hjælpe dig, selv kan finde ud af at downloade logoerne og ændre på firmanavnet, så er disse logoer ikke noget for dig!

Yes

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)