Der er alle lavet i illustrator, så du nemt kan udskifte navnet med dit eget og kan frit benyttes til både private og kommercielle formål.
Lidt opmærksomhed vil man naturligvis gerne have, så hvis nogle af Jer gider retweete mit tweet fra tidligere i dag omkring emnet, så vil det være en Win/win. Jeg får lidt omtale og flere folk kan benytte de gratis logoer. Min twitterprofil kan findes her: https://twitter.com/#!/rasmushoeks
Super flotte logoer!, vil dog ikke benytte mig af dem da jeg ønsker at mine kunder får noget unikt, som ingen andre har.
Tak. Kan sagtens forstå du gerne vil udvikle dine egne unikke logoer. Og jeg tror bestemt de fleste helst vil have noget unikt. Dog ved jeg, der er rigtig mange derude, som gerne vil have et flot logo, men ikke vil betale det et sådant koster. Disse logoer er til dem!
Flotte logoer. Når jeg har fundet et navn, vil jeg bestemt bruge et af disse logoer.
Kan du eventuelt udskifte "firma navn" med det kommende navn, hvis vi aftaler, at jeg sender en SEO artikel i din retning?
Først og fremmest tak. Og dernæst: Nej, det kan jeg desværre ikke. Jeg er ikke så interesseret i de såkaldte "seo artikler" og jeg vil ikke bruge tid på logoerne.
Jeg vil bare spørge om om du kunne tænke dig, at se på et logo som jeg har fået lavet til mig selv. Kunne være rigtig dejligt hvis du kiggede lidt på den og lave lidt om i den.
Det er et logo til nogle t-shirts som jeg skal have lavet. Du kan evt. sende mig din mail, så sender jeg billedet, og fortæller lidt mere :).
Til folk, der skriver privatbeskeder omkring at jeg skal lave logoer til dem, og andre, der kommenterer her i tråden:
Jeg er ikke interesseret i hverken at sælge eller rette i Logoer. Jeg tager ikke designopgaver ind og svarer ikke på private beskeder omkring logodesign.
Logoerne er gratis og i blogposten ligger en zip-fil med alle illustratorfilerne. Hvis ikke du - eller hvem end du har til at hjælpe dig, selv kan finde ud af at downloade logoerne og ændre på firmanavnet, så er disse logoer ikke noget for dig!
Til folk, der skriver privatbeskeder omkring at jeg skal lave logoer til dem, og andre, der kommenterer her i tråden:
Jeg er ikke interesseret i hverken at sælge eller rette i Logoer. Jeg tager ikke designopgaver ind og svarer ikke på private beskeder omkring logodesign.
Logoerne er gratis og i blogposten ligger en zip-fil med alle illustratorfilerne. Hvis ikke du - eller hvem end du har til at hjælpe dig, selv kan finde ud af at downloade logoerne og ændre på firmanavnet, så er disse logoer ikke noget for dig!