intet sket her hverken op ad eller ned ad |
Også status quo her, desværre.
intet sket her hverken op ad eller ned ad |
Også status quo her, desværre. |
Pagerank updaten er så småt ved at blive udrullet. |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Ja det er godt at se at der kommer opdateringer lidt oftere på den front :-) Selvom det ikke er det mest brugbare parametre i nutidens SEO, er det stadig en god pegepind og altid sjovt at følge med i. |
Jeg kan ikke se nogle ændringer (endnu), men når man læser Google Webmaster Central Blog, så virker denne opdatering både fornuftig og rimelig. Hilsen, Robert |
Nu er pagerank på mine hjemmesider ikke just noget jeg går så meget op i, men jeg har da for nyligt opdaget at min murer side er gået op fra ingenting til 1. Har også lige taget et kig på nogle af mine andre sider, f.eks. min biograf side, og det ser ikke ud til at der har været ændringer der. |
Med venlig hilsen
Peter Olesen
2 af mine sider er gået fra PR0 til PR3, men det betyder ikke at de har en bedre placering i søgeresultaterne. Undersiderne har også fået PR nu. |
:: HDMI kabel ::
PageRank opdateringen har åbenbart kørt over nogen dage, da mange af mine sider først lige i dag (eller igår) har fået en stigning. Mange af dem med en stigning på 2-3 hakker op, så det er ikke så tosset igen :) |
Kristian Ole Rørbye
Havde det været for 3-4 år siden havde jeg jublet og strøget ind og tjekket |
Mvh., Elias Sørensen
Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)