Der har været meget stille fra min side af i noget tid, og det skyldes at der er sket en masse på Udbyderen.dk. Siden har fået nyt design og jeg har forbedret de funktioner der er på Udbyderen.
Jeg kunne godt tænke mig, noget feedback på siden og hvad du synes jeg kunne gøre bedre.
For det første, tillykke med det nye design, der er dog klart plads til én del forbedringer. :-)
Hej Mads.
Tak for din tid og de mange gode ting jeg kan gøre bedre.
Jeg er ikke jordens bedste designer, men langt mere end programmør. Det er blandt andet også derfor jeg henvender mig her på forummet for, at få nogle grafiske forbedringer :o) Så det er jo helt perfekt at en som du kommer og fortæller lidt om præcist dette ;-)
Jeg synes din side mangler noget finish.. Jeg tror du skal lave en forside som fx just-eat, jobindex osv.
På de sider er det nemlig nemt og tydeligt hvad det går ud på og der et par bokse til at finde det man leder efter.
På samme måde skulle du have noget med noget tydeligt "søger freelancer" osv.
Du kan også kigge på hvordan elance gør.. de et er jo lidt i samme branche
Hej Kristoffer.
Mange tak for din vurdering og dine ideer :-)
Jeg vil lige tage dine ting fra en ende af:
Kristoffer Hjerrild:
Jeg tror du skal lave en forside som fx just-eat, jobindex osv.
Det er jeg faktisk allerede igang med. Jeg har bare ikke kunnet finde ud af hvad der var bedst at bruge osv. Men nu du siger det er det nok afgjort :-) Jeg er som sagt ikke designer så jeg skal have lidt hjælp der ;)
Kristoffer Hjerrild:
På samme måde skulle du have noget med noget tydeligt "søger freelancer" osv.
Jeg forstår ikke helt, hvad du mener her? Kan du prøve at uddybe det lidt? :)