Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom ud af busken - Platnummer fra SEO firma

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 06:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også en anelse problematisk, at de linker til min gamle hjemmeside og på den måde jo slet ikke er opdaterede. Den side eksistere slet ikke mere, men de vil stadig have 25000 kr, for en vare som de ikke levere.

[Link med navn på firma fjernet af moderator, jvf. Aminos retningslinier]

Tak for Jeres svar.

Jonas: Jeg ville ønske at der var nogle som meldte sig på banen. Har kontaktet DR/kontant i dag. Måske de har andre sager med folk de kan sætte mig i forbindelse med.

Jeg er dog mest rystet over, at man er så umoralsk at man lever at kun at snyde folk :-( og at hele ens forretningsstrategi er bygget op på, at bondefange så mange som mulig.

Mille-Maj

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 06:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for Jeres svar.

Jonas: Jeg ville ønske at der var nogle som meldte sig på banen. Har kontaktet DR/kontant i dag. Måske de har andre sager med folk de kan sætte mig i forbindelse med.

Jeg er dog mest rystet over, at man er så umoralsk at man lever at kun at snyde folk :-( og at hele ens forretningsstrategi er bygget op på, at bondefange så mange som mulig.

Mille-Maj

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 06:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mille-Maj:
Har kontaktet DR/kontant i dag. Måske de har andre sager med folk de kan sætte mig i forbindelse med.

Vær dog opmærksom på at Dr og andre lignede programmer er mest interesseret i at det er forbrugere man ønsker "at beskytte", og ikke dig som selvstændig erhvervsdrivende. Det er en helt anden sag. Du skal handle meget mere "professionelt og andre krav stilles til dig.

Kig selv efter hos diverse som f.eks. :.Operation X - Kontant m.m. Hvornår har du sidst hørt om en erhvervsdrivene der er blevet snydt af en anden erhvervsdrivende ? ???

Nej desværre her indtræder et professionel ansvar. derfor har omtalte "SEO firma" også gode kår for deres platnumre i forbindelse med off site SEO og ikke det sværere on site SEO.

gruppesøgsmål fra en række erhvervsdrivende kræver en meget ihærdig indsats.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 06:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for Jeres svar.

Jonas: Jeg ville ønske at der var nogle som meldte sig på banen. Har kontaktet DR/kontant i dag. Måske de har andre sager med folk de kan sætte mig i forbindelse med.

Jeg er dog mest rystet over, at man er så umoralsk at man lever at kun at snyde folk :-( og at hele ens forretningsstrategi er bygget op på, at bondefange så mange som mulig.

Mille-Maj

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 03:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal da bare lade være med og betale de 25.000 DKK

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 05:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har heller ikke betalt endnu, men har en advokat på sagen.

Men hvis vi kunne løfte i flok og få stoppet den slags mennesker, ville det sku være top dollar.

Mille-Maj

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej i tråden,

Tråden er blevet anmeldt for overtrædelse af Aminos retningslinier om ikke at hænge navngivne virksomheder ud.

Jeg har nu anonymiseret indlæggende de steder jeg har opdaget overtrædelserne.

Debatten om hvorvidt det er "fair" eller "ikke fair" af Amino at gøre sådan har kørt mange gange og jeg vil opfordre til at lade være med at starte debatten igen i denne tråd.

Få den tilbage på sporet, hvor trådstarter eftersøger deltagere til et fælles søgsmål.

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mille-Maj,

Mille-Maj:
Jeg ville ønske at der var nogle som meldte sig på banen

Det kan jeg sagtens sætte mig ind i, men det forudsætter jo at der er flere der mener de har været udsat for noget ulovligt.
Desværre er lovgivningen ikke skruet sådan sammen, at noget der er umoralsk automatisk er ulovligt.

Mille-Maj:
Jeg er dog mest rystet over, at man er så umoralsk at man lever at kun at snyde folk :-( og at hele ens forretningsstrategi er bygget op på, at bondefange så mange som mulig
 

Her er jeg også enig, men det er også vigtigt at fastslå at overtrædelse af Googles retningslinier, ikke nødvendigvis er ulovligt i følge dansk lov.

Held og lykke med projektet
/Brian 

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke googles retningslinier der er brudt, men regler om hvordan man henvender sig og presser folk til at sige ja til ting, som man lige har fejlinformeret om :-(

Tak for dine svar...

Mille

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)