|
Kære Aminoer. Jeg prøver lige på den lidt mere konkrete måde, igen at finde folk som har været uheldige som mig.
Jeg har været i kløerne på et firma som ville SEO optimere mit site med 8 gratis søge ord. Det viste sig at være en skyggeside og et platnummer. Jeg og min advokat søger derfor andre som har været i kløerne på dette firma, til fælles søgsmål. Sammen står vi rigtigt stærkt, da vi så kan bevise det er et mønster at bondefange folk. De optager samtalerne, og det er ikke udelukkende til deres egen fordel. Så kære dig som også har haft den "fornøjelse" at blive præcenteret for en regning på 25.000 kr......lad os gå i kødet på dem.......sammen er vi bedst. Jeg har advokaten, jeg mangler bare Jer. Så har du selv eller kender du nogle som p.t. kæmper med dem, så kom frit frem. Mille-Maj |
Mille-Maj:Jeg har advokaten, jeg mangler bare Jer.
Nu vil jeg da håbe for dig selv at din advokat ikke er med her http://advokatsamfundet.dk/Advokatnaevnet/Afgoerelser/Afgoerelser%20mod%20navngivne.aspx?page_list=1&year=2011
Ja du kender jo mit telefonnummer ?
Ellers er det her 29 26 36 96.
Dog har de ikke nået endnu og platte mig for 25.000 kr. men hidtil for 0 kr. Selvom de har forsøgt sig.
Det er måske også en overvejelse værd ?
Ib Abildgaard
Råd & Mal
Bliv gratis medlem