Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tips til at øge konverteringen på min webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,


Jeg har brugt noget tid på at undersøge mine konkurrenter og samle inspiration til hvordan min webshop kan forbedres, og er endt ud med det resultat der ses på min webshop nu.

Sagen er den, at jeg ikke syntes min konverteringsprocent ligger højt nok, og vil derfor høre Jer, hvad i har af forslag, der kan være med til at øge min konvertering.

I min webshop sælger jeg solbriller til 99 kroner, og man må sige at det er højsæson for netop denne forbrugsvare, med det vejr vi har fortiden! :-)
- Uanset størrelsen på kundens bestilling, er fragten altid gratis, da det er en klar politik fra min side af. 

Nedenfor er der links til nyttige/relevante tilknyttet min webshop:

Webshop: HurtigBriller.dk
Facebookhttp://www.facebook.com/HurtigBriller
TrustPilothttp://www.trustpilot.dk/review/www.hurtigbriller.dk


Jeg ser frem til at læse jeres forslag og kommentarer!


Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Har du overvejet at sætte en købsknap ved dine briller? Det tror jeg er en god ide, og så var det ikke tydeligt at du har fri fragt. En anden ting er at jeg synes ikke du har særlig mange slags briller, de ligner næsten hinanden alle sammen.
Mvh. Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

mere frem med jeres trustpilot.dk gode anmelders vis man må det , for de er ser meget gode ud alle samme, det burde give

vis billeder har titler og tags alle samme en chance for links på google

cvr nummer i fodnoten vil skabe mere troværdighed over siden

jeg ville lave en kontakt siden med kontaktformular og adresse info og 10 ord om jer kort hvem er bag butikken og telefon nummer oveni.

klart også forbedre siden med video på siden , det sælger simpelthen en siden bedre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Nu skriver jeg lige ned kronologisk hvad jeg faldt over :)

1 - Man kan ikke lægge i kurv fra forsiden? hver gang man får præsenteret et produkt, skal man kunne smide det i kurven. (du laver jo heller ikke en butik hvor man skal gå længere ind i butikken får at kunne få produkterne, de skal være synlige og til at få fat i)

2 - læg i kurv knappen kunne godt være grøn. Det er altså den bedste farve til at få folk til at købe.

3 - på produktsiden bliver man præsenteret for andre produkter, her er det heller ikke muligt at ligge dem i kurv. Faktisk får i ledt jeres kunder væk fra det produkt de måske ville købe, og over på et andet.

4 - placeringen af læg i kurv knappen er måske ikke helt optimal. Her kan det bare være mig, det er måske noget der kunne splittestes. Jeg synes det virker som om at den "svæver" lidt væk, og man skal måske lede lidt efter den. Måske den skulle rykkes tættere på prisen, eller være under teksten og så måske større og grønnere :)

5 - Betalingskort som i modtager kunne også være mere synlige, eller i hvertfald stå et andet sted. Synes også de "svæver" lidt.

Trustpilot er jeg enig i skal være mere synligt, men det behøver ikke være en kæmpe boks, måske bare et link der er lidt mere synligt og et andet sted på siden.

Hvor er linket til facebook profilen?

Håber du kan bruge dette til noget :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ved du hvor i mister kunderne?

For jeg ved at Paypal ikke er den mest optimale måde at få kunderne til at betale på i danmark.

Jeg oplevede MEGET få ordre fra paypal da jeg havde webshop. Måske det var der i mistede kunderne?

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)