Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er normalt beløb / % i affilliate reklamer, for tror jeg betaler for meget.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Har lige fået oprette bruger gennem parter ads (et af mange affiliate selskaber) og har nu tilbudt 1kr ex moms per klik, og får utrolig mange henvendelser.

Har en skidt fornemmelse om at det er fordi jeg har skudt mig selv i foden ved at tilbyde alt for meget per klik.

Hvad mener i?

Desuden skal vi have oprettet en hvor vi giver procent af ordren i stedet (vores gennemsnits ordre er 50kr) og overvejer at give 25%.

Er dette ligeledes meget højt sat?

Håber på hjælp og takker når den kommer :)

Christian

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:41

1 kr. er da meget. De fleste på partnerads giver 0,2-0,3 kr

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tjener du 2 kr. hver gang du betaler 1 kr. for et klik, så er det jo en god forretning.

Betaler du 25% af ordreværdien og er din avance mindre, ja så er det en dårlig forretning.

Jeg ville dog vælge procentafregningen og finde en sats, hvor både du og dine partnere kan tjene penge.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 17:32

1 kr er rimelig meget for en klik sats, når din gennemsnitlige ordre ligger på omkring 50 kr.

Sæt enten klik satsen ned til omkring de 0,2 kr - 0,4 kr eller sæt en procentsats på 10-20%

Hvis du har en avance på mere end de 25 %, som du vil tilbyde, så kunne det også være en idé - hvis du altså har lyst til at smide de mange procenter efter dine affiliates ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:06

Det ville være bedst at lave procent afregning og samtidig sikre dig at du laver profit hver gang der kommer et salg igennem.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)